mboost-dp1
ARGH
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Først bliver du Extreme Grand Master i Peggle, og så gør du det samme i Peggle Nights. Så kan du skrive igen, når du er færdig.
demitio (2) skrev:Først bliver du Extreme Grand Master i Peggle, og så gør du det samme i Peggle Nights. Så kan du skrive igen, når du er færdig.
Nej det spil er seriøst for nederen xD Kan generelt ikke lide popcap's spil :D Bortset fra Bejeweled, fordi det kan jeg spille imens jeg bruger flight paths etc. i WoW xD :D
Tanghaar (6) skrev:World In Conflict? Company of Heroes? Eller download steam og spil demoer til du visner
Har gennemført World in Conflict, men er der egentlig ikke kommet en udvidelse?
Har også Gennemført CoH inc. udvidelser, er lidt træt af at spille online efterhånden :)
Kris (4) skrev:Så må du jo nøjes med at spille wow indtil?
Ellers må du give lidt information om generevalg, konsolvalg osv.
Ja, jeg er igang med at lvl'e en af hver class til 80 i wow, men det er ikke noget jeg kan holde ud at lave nonstop en hel dag :)
PC og det skal ikke være nogen specifik genre, jeg spiller det hvis det er godt, og der er ikke én genre jeg virkelig hader så meget at jeg ikke kan spille det :D
Penumbra serien er god underholdning (2'eren er det eneste spil der har fået mig til at skrige som en lille skolepige), lidt korte spil, men tilgengæld er de billige!
Imperial (8) skrev:Har gennemført World in Conflict, men er der egentlig ikke kommet en udvidelse?
Et godt råd: Styr udenom udvidelsen... Der er seks nye missioner og størstedelen af dem er baseret på skirmish maps.
Anmeldelsen på Gamespot siger det meget godt:
http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflictsovietassault/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;read-review skrev:Twenty bucks. Six solo missions. Two multiplayer maps that are free elsewhere. That sums up the Soviet Assault expansion to World in Conflict
Riotfellow (14) skrev:Imperial (8) skrev:Har gennemført World in Conflict, men er der egentlig ikke kommet en udvidelse?
Et godt råd: Styr udenom udvidelsen... Der er seks nye missioner og størstedelen af dem er baseret på skirmish maps.
Anmeldelsen på Gamespot siger det meget godt:
Takker :D
Kris (11) skrev:Så er det vel bare om at kigge i railguns nye spilkasse under alt til pc ? Så kan du tage den en af gangen og lave anmeldelser til dem alle sammen imens. :)
Jeg er begyndt at spille Section 8 efter jeg så det derinde, håber det kan holde mig underholdt indtil BF1943 og SC2 kommer ud :D
Har du alle udvidelser til fallout?
Og Jeg er heller ikke meget for Batman, men det spil var bare godt lavet.
Har du alle udvidelser til fallout?
Og Jeg er heller ikke meget for Batman, men det spil var bare godt lavet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.