mboost-dp1

ARGH

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
21. sep. 2009 17:36
Jeg sidder og venter på Starcraft 2 og Battlefield 1943...Hvad skal jeg spille indtil da?? :s
Gravatar #2 - ajust
21. sep. 2009 17:40
Først bliver du Extreme Grand Master i Peggle, og så gør du det samme i Peggle Nights. Så kan du skrive igen, når du er færdig.
Gravatar #3 - Imperial
21. sep. 2009 17:55
demitio (2) skrev:
Først bliver du Extreme Grand Master i Peggle, og så gør du det samme i Peggle Nights. Så kan du skrive igen, når du er færdig.

Nej det spil er seriøst for nederen xD Kan generelt ikke lide popcap's spil :D Bortset fra Bejeweled, fordi det kan jeg spille imens jeg bruger flight paths etc. i WoW xD :D
Gravatar #4 - Kris
22. sep. 2009 07:55
Så må du jo nøjes med at spille wow indtil?

Ellers må du give lidt information om generevalg, konsolvalg osv.
Gravatar #5 - chreddy
22. sep. 2009 08:05
7-kabale.. minestryger.. napoleon.. pinball.. hjerterfri.. der er nok at vælge imellem :)
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
22. sep. 2009 09:54
World In Conflict? Company of Heroes? Eller download steam og spil demoer til du visner
Gravatar #7 - Clauzii
22. sep. 2009 09:58
Gravatar #8 - Imperial
23. sep. 2009 12:10
Tanghaar (6) skrev:
World In Conflict? Company of Heroes? Eller download steam og spil demoer til du visner

Har gennemført World in Conflict, men er der egentlig ikke kommet en udvidelse?

Har også Gennemført CoH inc. udvidelser, er lidt træt af at spille online efterhånden :)
Gravatar #9 - Imperial
23. sep. 2009 12:11
Clauzii (7) skrev:
Pac Man

DET DER er BAR for EPIC! Det spiller jeg i timerne :D
Gravatar #10 - Imperial
23. sep. 2009 12:12
Kris (4) skrev:
Så må du jo nøjes med at spille wow indtil?

Ellers må du give lidt information om generevalg, konsolvalg osv.

Ja, jeg er igang med at lvl'e en af hver class til 80 i wow, men det er ikke noget jeg kan holde ud at lave nonstop en hel dag :)

PC og det skal ikke være nogen specifik genre, jeg spiller det hvis det er godt, og der er ikke én genre jeg virkelig hader så meget at jeg ikke kan spille det :D
Gravatar #11 - Kris
23. sep. 2009 12:28
Så er det vel bare om at kigge i railguns nye spilkasse under alt til pc ? Så kan du tage den en af gangen og lave anmeldelser til dem alle sammen imens. :)
Gravatar #12 - Clauzii
23. sep. 2009 18:45
Man kan også hoppe ind i den her tråd og finde nogle gode, gratis spil:

Anandtech - Best Free Games
Gravatar #13 - reefermadness  
23. sep. 2009 22:47
Penumbra serien er god underholdning (2'eren er det eneste spil der har fået mig til at skrige som en lille skolepige), lidt korte spil, men tilgengæld er de billige!
Gravatar #14 - Riotfellow
23. sep. 2009 23:09
Imperial (8) skrev:

Et godt råd: Styr udenom udvidelsen... Der er seks nye missioner og størstedelen af dem er baseret på skirmish maps.

Anmeldelsen på Gamespot siger det meget godt:
http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflictsovietassault/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;read-review skrev:
Twenty bucks. Six solo missions. Two multiplayer maps that are free elsewhere. That sums up the Soviet Assault expansion to World in Conflict
Gravatar #15 - Imperial
24. sep. 2009 06:08
Riotfellow (14) skrev:
Imperial (8) skrev:

Et godt råd: Styr udenom udvidelsen... Der er seks nye missioner og størstedelen af dem er baseret på skirmish maps.

Anmeldelsen på Gamespot siger det meget godt:

Takker :D
Gravatar #16 - Imperial
24. sep. 2009 06:08
Kris (11) skrev:
Så er det vel bare om at kigge i railguns nye spilkasse under alt til pc ? Så kan du tage den en af gangen og lave anmeldelser til dem alle sammen imens. :)

Jeg er begyndt at spille Section 8 efter jeg så det derinde, håber det kan holde mig underholdt indtil BF1943 og SC2 kommer ud :D
Gravatar #17 - Systran
28. sep. 2009 20:46
Hvad med en gang rask fodbold?
Gravatar #18 - Cloud02
29. sep. 2009 09:19
Transport Tycoon

http://www.openttd.org/en/
Gravatar #19 - KC
29. sep. 2009 09:59
spiller Assassins Creed for tiden. Er nice bare at rende rundt og slå folk ihjel og så løbe væk på hustagene...
Gravatar #20 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2009 10:42
Batman Arkham Asylum
Fallout 3
Gravatar #21 - Imperial
3. okt. 2009 22:21
Jakob Jakobsen (20) skrev:
Batman Arkham Asylum
Fallout 3

Batman har aldrig rigtig fanget mig, og fallout har jeg gennemført på alle niveau'er :/
Gravatar #22 - Imperial
3. okt. 2009 22:21
KC (19) skrev:
spiller Assassins Creed for tiden. Er nice bare at rende rundt og slå folk ihjel og så løbe væk på hustagene...

Jeg overvejer at købe det, men har hørt både godt og ondt om spillet, så jeg er meget i tvivl :S
Gravatar #23 - Jakob Jakobsen
4. okt. 2009 08:21
Har du alle udvidelser til fallout?

Og Jeg er heller ikke meget for Batman, men det spil var bare godt lavet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login