mboost-dp1
Aalborg Metal Festival
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hjemmesiden
Det sker vist d. 4.-6. november eller 6.-8. november (wtf. Tror det er 4.-6.) - i Studenterhuset i Aalborg.
Skal I med?! :D
Det sker vist d. 4.-6. november eller 6.-8. november (wtf. Tror det er 4.-6.) - i Studenterhuset i Aalborg.
Skal I med?! :D
Jeg gider virkelig ikke rejse fra verdens højre balle til den venstre.
Præcis.LinguaIgnota (2) skrev:Næh.
Tjoh.qw_freak (3) skrev:Fristende
Rasmus064 (5) skrev:Hvis der måde er Kage og Elskov kunne man da godt planlægge en tur til jydeland.
Jeg slæber Ihvarh med. :D
Rasmus064 (7) skrev:
Fatter ikke helt pris listen. Hvor meget skal man give for hele turen?
Tror det er 570 kr.
Hithlum (11) skrev:Well ville også gerne se Illdisposed igen. Dem har jeg ikke set i laaang tid. Men hey. jeg har ingen penge!
Dårlig undskyldning!
http://vatpind.net/pics/kindawant.jpeg
Jeg skal lige have de specifikke datoer. :-)
Jeg skal lige have de specifikke datoer. :-)
Hithlum (18) skrev:Okay, jeg har penge, men jeg skal have råd til mad resten af måneden : D
Det er jo Illdisposed ffs! :O
Rasmus064 (29) skrev:#28
Jeg har en meget stor kærlighed til søvn.
Sidste år sov Eva til Satyricon koncerten. Så no problemo! xD
Ja lidt Metal chicks er der da altid, selvom dit køn generelt er til Lady Gaga og support :D
Ontopic: Okay bands der kommer, der mangler dog lige et eller to rigtige store navne! Og lidt mere Gothic/Black.
Ja lidt Metal chicks er der da altid, selvom dit køn generelt er til Lady Gaga og support :D
Ontopic: Okay bands der kommer, der mangler dog lige et eller to rigtige store navne! Og lidt mere Gothic/Black.
paradise_lost (38) skrev:selvom dit køn generelt er til Lady Gaga og support :D
og dit køn er generelt til techno? :s
De piger der kommer til metal festivaler er vel generelt sådan nogen Lisbeth Salander typer.
Medmindre man tænder på at få nosserne hejset op i fiskekroge, mens man bliver onaneret bagfra og får tæsk med en håndgranat fra anden verdenskrig, så er det nok sikrest at holde sig væk.
De piger der kommer til metal festivaler er vel generelt sådan nogen Lisbeth Salander typer.
Medmindre man tænder på at få nosserne hejset op i fiskekroge, mens man bliver onaneret bagfra og får tæsk med en håndgranat fra anden verdenskrig, så er det nok sikrest at holde sig væk.
squad2nd (41) skrev:Medmindre man tænder på at få nosserne hejset op i fiskekroge, mens man bliver onaneret bagfra og får tæsk med en håndgranat fra anden verdenskrig, så er det nok sikrest at holde sig væk.
Du glemte døde babyer <3
Caek of Doom (40) skrev:og dit køn er generelt til techno?
Næ, flertallet er nok også til kedelig The Voice top 20. Dog vil jeg mene at mænd er lidt gladere for metal end kvinder.
Lidt synd, da jeg personligt elsker kvinder indenfor metal. Feks Arch Enemy, Sirenia og Xandria er klasse! Faktisk tror jeg at 75% af det metal jeg hører er med kvindelig forsanger.
Hithlum (46) skrev:AMF MANGLER MERE DEATHCORE, METALCORE OG GENERALT CORE!
OG MELODISK DØDSMETAL, MEN DERFOR ER DET STADIG PISSEHYGGELIGT!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.