mboost-dp1

realvnc server


Gå til bund
Gravatar #1 - pokana
15. mar. 2004 21:16
hva nogen der kender andre programmer end realvnc server til at hoppe over på andre´s computere? det kan hentes her www.realvnc.com
Gravatar #2 - Pernicious
16. mar. 2004 09:25
Er ikke helt sikker på hvad du mener, men jo der findes mange 'fjernstyrings' programmer. Sådan lige ud fra hovedet kan nævnes: NetOp, PC Anywhere, Control IT, Windows 2k/XP Terminalservices, andre VNC varianter, bl.a. UltraVNC og TightVNC, samt mange mange flere.
Gravatar #3 - pokana
16. mar. 2004 12:24
okay kan du lave link´s til de sider hvor man kan hente dem for synes nogen gange at det driller vnc server et program der er meget nemt at finde ud af for det er tit at mine venner er ret så dumme til computer så et program der er meget simpelt ville være rart

hilsen mig
Gravatar #4 - Viperaberus
16. mar. 2004 12:30
#3 Prøv dog med google... Den eneste jeg ikke fandt i løbet af få sekunder var Control IT (Den har jeg heller ikke hørt om før)
Personligt foretrækker jeg www.ultravnc.com (Du bli'r redirected til den rette side!)
Den har ikke de samme grafiske bugs som RealVNC ;)
Gravatar #5 - pokana
17. mar. 2004 12:35
hmm okay har hentet det nu skal bare lige ha en af mine venner til og at hente det så jeg kan prøve det:D men han har bare real vnc server nu og det kna vi vel ikke bruge hvis jeg har ultravnc vel?
Gravatar #6 - Viperaberus
17. mar. 2004 13:02
#5 De BURDE kunne snakke sammen ifølge utlravnc hjemmesiden, men jeg har sgu ikke prøvet!
Jeg er dog ret sikker på, at de "nye tiltag" i UltraVNC så ikke virker :-O
Gravatar #7 - Pernicious
17. mar. 2004 14:33
UltraVNC snakker sammen med alle andre versioner af VNC og omvendt. Dog virker de forskellige optimeringer og funktioner kun hvis klient og server er af samme 'mærke'.
Gravatar #8 - pokana
17. mar. 2004 16:08
nå okay :D hvad kan man da af nye ting i det nye vnc program som man ikke kunne i det gamle ? for kunne ikke finde det helt store udover at man kunne bestemme lidt flere ting selv
Gravatar #9 - runelolk
19. mar. 2004 11:39
Jeg bruger selv tightVNC, det fungere fint og vieweren fylder kun små 300kb. www.tightvnc.com
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login