mboost-dp1

Vista readyboost


Gå til bund
Gravatar #1 - Jonasee
11. aug. 2008 14:04
Hey

Jeg vil gerne høre om hvad folk har af gjort sig af efaringer omkring readyboost.

Hvor lang tid har du brugt det?
Hvor mange ram har du?
Hvor meget plads bruger du til readyboost?
Kan du mærke forskelle?
32 eller 64 bit?

grunden er at jeg selv overvej at brug readyboost, men gerne vil høre folks menig første.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - praktikant muffe AKA pewbe
11. aug. 2008 14:21
Det er ikke noget jeg selv har brugt men det jo bare et købe et kort/en usb-nøgle (der er hurtigt nok!) og smide i com..
Så bliver det lige undersøgt og i automatisk afspilning-menuen der kommer frem vælger du bare "Gør systemet hurtigere"
Gravatar #3 - Jonasee
11. aug. 2008 14:50
Ved godt hvordan og hvor simplet det er, vil bare høre om der er nogle der har erfaringer med det.
Gravatar #4 - Norrah
11. aug. 2008 15:44
Har en ven med en raptor der siger det er godt.

Og en ven med en raptor der siger det ikke er lige så god performance.

Hvis din harddisk er langsomere end en raptor. Så er der vidst en performance forskel at hente. Men hvis den ikke langsommere end en raptor, så skulle det ikke hjælpe meget.*

Men ham som er glad for det, er glad fordi harddisken er mere slukket. Og så larmer pc'en ikke så meget.

*Total nice ordsættning.
Gravatar #5 - Cloud02
11. aug. 2008 15:47
Hvor lang tid har du brugt det?
Hvor mange ram har du?
Hvor meget plads bruger du til readyboost?
Kan du mærke forskelle?
32 eller 64 bit?

brugt det i lang tid.
Havde 1,5GB (er lige opgraderet)
2GB på et SD Kort.
Kan ikke mærke nogen forskel
32-bit.
Gravatar #6 - Jonasee
11. aug. 2008 16:40
okay, pt. ligner det den samme blandig jeg kunne find rundt omkring på nette.
Gravatar #7 - vandfarve
11. aug. 2008 17:16
Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg bliver alligevel nødt til at advare dig. Vista ReadyBoost skulle ifølge visse langt fra være umagen værd - i stedet anbefales det, at du blot smider nogle flere ram i maskineriet og bruger dvalefunktionen oftere.

Læs bl.a. denne artikel på PC World.

Derudover kan en søgning på Google altid være interessant.

... og ja, jeg ved godt, at artiklen er hundrede år gammel. Jeg kan dog ikke finde den, som jeg netop læste for få uger/måneder siden, der bekræftede det samme.
Gravatar #8 - Jonasee
11. aug. 2008 17:24
#7

har ram nok, ja har også ledt efter artikler som ikke omhandler RC og betas, men har ikke fundet nogle pt.

grund til den har afstemning var for at høre hvad folk synets og hvad deres erfaringer er.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login