mboost-dp1

starcraft 2


Gå til bund
Gravatar #1 - punctilio
16. okt. 2007 11:51
jeg er ikk sikker på jeg ligger den her i den rigtige kategori men er der nogle der ved hvornår "Starcraft 2" udkommer??
Gravatar #2 - Norrah
16. okt. 2007 13:35
When it's done!
Gravatar #3 - mindzero
16. okt. 2007 13:36
Nej.


When is the game coming out?

At this point, it's too early to provide an initial estimate on the release date. As with all Blizzard games, we will take as much time as needed to ensure the game is as fun, balanced, and polished as possible.

EB games har sat udgivelsesdato til om et år (Oktober 2008), men det er nok også bare for at have en eller anden dato på.
Gravatar #4 - punctilio
16. okt. 2007 13:39
oke tak for info.
Gravatar #5 - Saxov
16. okt. 2007 14:12
Det bliver bundlet sammen med Duke Nuke'em Forever.. ;)
Gravatar #6 - punctilio
17. okt. 2007 09:51
jeg mangler nemlig at godt strategi spil, warcraft/starcraft
lignen gider bar ikke købe et eller andet der
bliver kedeligt efter en dag..
nogle gode forslag?
Gravatar #7 - trylleklovn
17. okt. 2007 10:26
TTD holder stadig :P
Gravatar #8 - punctilio
17. okt. 2007 10:54
TTD?
hva er det?? jeg vil gerne have noget der er nyt.. command & conque agtigt
Gravatar #9 - trylleklovn
17. okt. 2007 14:40
Transport Tycoon Deluxe :) Og nej det er ikke nyt. Men det er også langt mellem de gode strategispil.
Gravatar #10 - punctilio
18. okt. 2007 06:07
ja det jeg mener... der er kommet CNC 3, world in conflict (som ikk rigtig er det jeg leder efter) og hva mere??
Gravatar #11 - Norrah
18. okt. 2007 06:43
Spore er også et RTS spil, i det mindste på et tidspunkt...
Gravatar #12 - punctilio
18. okt. 2007 07:13
det set oke ud men er det ikke kun online game??
Gravatar #13 - vandfarve
18. okt. 2007 14:13
#11+12
Spore udkommer først i sommeren 2008, så du skal vist væbne dig med lidt mere tålmodighed.

Spore er hverken et single- eller multiplayerspil, det kan bedst beskrives som midt imellem. Du kan kun spille for dig selv (mere eller mindre mod dine computerstyrede konkurrenter), men hver gang du skaber en mikrobe, et dyr, et stammefolk eller en hel civilisation, så bliver dataerne uploadet til en database, der har kontakt til serveren, som så tilfældigt udvælger dine modstandere og deres karakteristika, som du netop har skabt.

Således kan jeg risikere at spille mod en AI, som spiller præcis som dig, mens du kan risikere at spille mod en kultur, der ligner min spillestil til mindste paniske musebevægelse.
Gravatar #14 - vandfarve
18. okt. 2007 14:16
Pis, der er ingen editknap. Måske skal man læse at kigge sine indlæg igennem.

Spore er et RTS-game, men det indeholder i høj grad også elementer fra RPG-genren - det er først, når du kommer op i stammefasen, at det begynder at ligne et strategispil.

(Og ja, jeg er fuldstændigt høj på det spil. Jeg har stenet et par timer for meget på både wikipedia.org for at finde nogle rygter og på youtube.com for at finde et par demovidoer)
Gravatar #15 - illishar
18. okt. 2007 15:03
Det der Spore lyder da rimmeligt fedt! Mht. til StarCraft så har jeg efterhånden trawlet ret meget af deres materiale og umiddelbart virker det mest bare som "StarCraft med helt nye enheder". Og muligvis også lidt bedre grafik, men ikke meget.
Og "StarCraft med helt nye enheder" kan da også være meget fedt men ... det har man jo ligesom set før :-/

Der må være et eller andet nyt ved det. Har bare ikke fundet det endnu.
Gravatar #16 - punctilio
19. okt. 2007 07:49
spore ser også meget fedt ud, så det på youtube
(
men kommer det først i 2008`??

Jeg så ogs¨å film fra starcraft 2, grafikken er meget bedre, der er kommet nogle nye enheder og de gamle enheder kan hvis nok nogle nye ting..

Zerg er dog ikk kommet med hverken billeder eller film endnu
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login