mboost-dp1

Spooky....


Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
5. mar. 2008 06:50
Jeg lader min pc stå tændt natten over..

En lille intel Quad Core, med 4Gb ram, et X-Fi Prelude og et grafikkort i 8800 serien.

Jeg vågner op, smutter hen til min pc, og det første den siger til mig da den vågner fra sin dvale er: "FireFox har nægtet at åbne da der ikke er nok resurser til rådighed"

Nå For satan tænker man så og åbner iTunes.
Slask siger den så: "Din computer er ikke i stand til at køre coverflow!."

Tænder noget musik, ser på boksen. Intet signal, den sender ikke lyd over spdif.

Min mus låser fast i Air mode, mit keyboard skriver den samme tast om og om igen... Min iPhone er frosset.

Og så er der nogen der har spist mine salte fisk*

Hva fanden sker der lige? Slukker pc'en og nu køre alt fint.
Tror min pc er en kvinde.

*Nok hunden
Gravatar #2 - karga
5. mar. 2008 07:27
Din pc er forskellig fra en kvinde af den ene grund, at den har en sluk-knap :P use the force luke
Gravatar #3 - Norrah
5. mar. 2008 08:09
#2 nej, for den er bag en låge, som man skal havde en nøgle for at komme ind til.
Gravatar #4 - BurningShadow
5. mar. 2008 08:28
#3

nej, for den er bag en låge, som man skal havde en nøgle for at komme ind til.
Hvad er bad lågen? The Force? Computeren? Hunden? Kvinden?
Gravatar #5 - Norrah
5. mar. 2008 08:31
#4 off knappen. Den er der, men du er nød til at havde en nøgle før du kan komme ind til den.
Gravatar #6 - madeinrussia
5. mar. 2008 12:09
Det er forresten spild af strøm at have den tændt om natten THINK ABOUT THE CHILDREN! WHY WONT ANYONE THINK ABOUT THE CHILDREN!


sådan cirka. men lyder meget sjovt 8)
Gravatar #7 - Knightmare
5. mar. 2008 22:51
Muhahahaha, tjek lige dit cola-stash også, jeg tror du har en natteaktiv-nørdehund :-D
Skulle ikke undre mig om nørden har meldt dig ind i et par botnets og installeret SETI på MAX! ....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login