mboost-dp1

Så er der købt Windows XP


Gå til bund
Gravatar #1 - Ju9or
21. apr. 2008 19:52
Nu har jeg hørt brok nok...
Min mor bruger hendes PC en del til regnskaber i en lokal forening, noget netbank, en del mail og så surfes der også en hel del.
Det er efterhånden 4 eller 5 år siden hendes PC sidst har været "væltet om på siden og har fået trukket rygmarven ud" og imellemtiden har der været skiftet en harddisk, nogle drev osv... og efterhånden kører den MEGET langsomt. Det tager så lang tid at starte den op at hun ikke gider slukke den mere. Så den står efterhånden bare altid tændt. Den er faktisk tændt flere timer end min... :o)

Og jeg skal gerne være ærlig og indrømme at den WinXP jeg installerede i sin tid er en piratkopi, men da det efterhånden er blevet mere og mere besværligt at installere de forskellige piratprogrammer og jeg rent faktisk ikke GIDER så har jeg købt en originat WinXP til hende... Nok er maskinen en 2GHz, men jeg tror liggodt ikke den kan trække Vista. En anden ulempe er så at hun skal til at vænne sig til Vista...

Så XP... here she comes... :o)

Hun er tilfreds, jeg er tilfreds og alt virker som det skal. Mine forældre tror jo fandme at fordi det tager "100 år!" om at starte en PC op så er det fordi i-net forbindelsen er for langsom. Så nu har min far sgu været ved at kigge på en 10 Mbit fiber... Selvom de sagtens kunne klare sig med en 2/2... :o)
Gravatar #2 - Ronson ⅍
21. apr. 2008 20:27
Jeg fik faktisk en jumboburger og en cheesedog i går. Sidstnævnte var med burgerdressing, det smager bare bedst.
Gravatar #3 - buch
22. apr. 2008 06:47
Mangler du venner?

Du bør overveje at komme lidt mere ud.
Gravatar #4 - hgul
22. apr. 2008 07:34
Har du fortalt det til Microsoft? De bliver så glade når endnu en køber lovligt OS :-P
Gravatar #5 - Arnie
26. apr. 2008 17:55
Vær nu lidt sød ved fyren. Han har gjort sin mor en bjørnetjeneste...
Gravatar #6 - BurningShadow
26. apr. 2008 18:26
#1

Godt at se dig igen, hvor pokker har du været de sidste mange år?
:-)
Gravatar #7 - amokk
26. apr. 2008 19:07
Hvis du nu havde været lidt mere smart, havde du brugt tiden bedre end at købe en XP og skrive dagbog om der herinde...

F.eks. kunne du kigge efter et OEM Windows XP licens klistermærke, som sidder på alle computere der er solgt med Windows XP, og skrive koden ned. Herefter kan du hente en OEM version af WinXP og installere med koden du har noteret dig, og vupti du har en WinXP installation som fungerer og kan opdateres...



(fy fy, sagde jeg virkelig ovenstående? I må selvfølgelig ik gøre det i ulovligt øjemed)
Gravatar #8 - Saxov
26. apr. 2008 21:43
#5, bruger du ordet "bjørnetjeneste" i den traditionele forstand (at det er en tjeneste der ikke er specielt god) eller i den nye, unge, hippe måde (at det er en stor god tjeneste) ?.
Gravatar #9 - madeinrussia
26. apr. 2008 23:44
af en eller anden mærkelig grund giver hans mening i mine øjne mening.. forstår ikke hvorfor det skal være her,., men han får en sjov :P
Gravatar #10 - rackbox
27. apr. 2008 05:01
Jeg mangler en rating, der hedder "Hyggelig" Det var da et meget hyggeligt indlæg, #1 skrev :)
Gravatar #11 - Ju9or
28. apr. 2008 09:29
6 skrev:
#1

Godt at se dig igen, hvor pokker har du været de sidste mange år?
:-)


Jeg har været ude at nyde det hele lidt... :o)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login