mboost-dp1

Musen reagerer langsomt i nogle D3D spil.


Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
15. okt. 2007 14:34
Jeg har af og til haft problemer med at musen er ca. et halvt sekund bagefter i D3D-spil. Jeg har aldrig helt fundet ud af hvor problemet ligger. Jeg prøver så vidt muligt at holder driverne opdateret, men det er ikke altid at det hjælper. Er der nogen der kender noget til problemet?

Lidt specs:
Dual DC Opteron 275
TYAN K8W
HIS X800 pro VIVO AGP med 2 skærme.
Logitech MouseMan+ PS/2-mus (Windows standard driver)
Win2k/WinXP64-dualboot.
Gravatar #2 - glitch
16. okt. 2007 17:58
eksemplet ser du i blandt andet Halo til PC tror det er fordi det emuleret så den køre noget i baggrunden hvor så halo spillet kommer oven på og derefter giver delayen.

Men ellers har også selv oplevet i nogle få spil f.eks. Lost planet hvis man sætter sættings for højt op kommer den lag der også ikke fordi pcen lagger, men musen er bagefter som du selv skriver.
Gravatar #3 - Mort
16. okt. 2007 18:28
#1 Kan du ikke skrive hvilke spil det drejer sig om ?
Gravatar #4 - Svindleren
16. okt. 2007 18:40
prøv at sætte detaljerne ned i spillet, så er jeg ret sikker på at det vil køre bedre.. slå en masse gejl fra, og test på den måde...

havde et ligendende problem tilbage i tiden.. det hajlp :) men så røg alt eye candy
Gravatar #5 - Dreadnought
16. okt. 2007 18:59
#2+4 Det vil jeg prøve.

#3 Det spil jeg har problemer med nu er Mythos Beta.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login