mboost-dp1

JavaScript er ikke slået til?


Gå til bund
Gravatar #1 - Jensen
21. apr. 2008 16:26
Godaften :).

Jeg har et meget irriterende problem her, som jeg virkelig ikke ved hvordan jeg skal løse. Det skal lige siges at det er sket ud af ingenting - altså ikke mig som har været inde og pille ved noget :).

Jeg bruger Firefox 2.0.0.14 og Windows Vista.

Når jeg besøger hjemmesider som bruger JavaScript, så vil den ikke afvikle det? Jeg har været inde og se på opsætningen af Firefox, men der står at JavaScript er slået til.

Nu har jeg så prøvet af afinstallere Firefox og Java, for så derefter at installere det igen - men det virker stadig ikke? Har testet i IE om det virker der, og det gør det.

Nogen der har forslag?
Gravatar #2 - reefermadness2
21. apr. 2008 16:35
1. Hvis du kan skrive på denne her side, så virker javascript højst sandsynligt (hvis du har skrevet igennem firefox :))

2. Java og Javscript har ikke noget med hinanden at gøre...

3. Hvilke sider kan du ikke få til at virke?
Gravatar #3 - Jensen
21. apr. 2008 17:03
#2 - Det der egentlig kommer af er, at jeg ikke kan logge på www.cs-manager.com, fordi den så fortæller mig at JavaScript er slået fra. Der ud over kan jeg ikke gå på www.vman.dk og Google Mail. Det er lige dem jeg har bemærket.

Idet jeg så prøver at tilføje dette indlæg gennem Firefox, så kan jeg ikke :). Der sker ikke noget når jeg trykker op knapperne. Jeg kunne fint tilføje tråden gennem Firefox.
Gravatar #4 - Jensen
29. apr. 2008 14:01
Nå, problemet løste sig heldigvis af sig selv nu.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login