mboost-dp1

Itune og apple…


Gå til bund
Gravatar #1 - Hvidemose
26. aug. 2007 13:39
Har ind til for en uge siden brugt itunes som musik afspiller (super fedt at man kan se albumcovers der inde)… Men det knap så herlige ved denne afspiller er, at man er tvunget til også samtidig at kører med quicktime, som mildest talt er et L¤@!@-Program… dvs når man vil høre musik som ligger på hjemmesider skal man køre med denne afspiller… tilsyneladende også hvis jeg vælger at sætte den til ikke, at kører med denne afspiller, altså vælger alle flueben fra i quicktime, og alle til i mediaplayer… hmm… hvis jeg så ønsker at downloade dette nummer, som normalt er til at downloade via hjemmesiden, kan det kun lade sig gøre hvis man har quicktime-pro, som koster penge…. Apple er utroligt monopolistiske, og forsøger at tjene penge på alle andre... utroligt umoralsk vil jeg lige tilføje… Det er noget majkat syns jeg… kan det virkelig ikke lade sig gøre at have itune uden quicktime som sindssyg plageånd???

Nå men nu har jeg så afinstalleret apple produktet, men gudhjælpende om ikke den så bare siger quicktime er ikke tilgængelig…. Har absolut fået nok af apple… aldrig mere…

Nogen der ved hvordan jeg kan komme til at downloade eller bare høre musik fra hjemmesider i mediaplayereren igen? Kører med firefox…
Gravatar #2 - MiniatureZeus
26. aug. 2007 13:42
Køb en mac.. :P
Gravatar #3 - Hvidemose
26. aug. 2007 13:44
Hehe... never!!! er ikke microsoft men er absolut ikke appleFan.....
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
26. aug. 2007 13:46
Nå men nu har jeg så afinstalleret apple produktet, men gudhjælpende om ikke den så bare siger quicktime er ikke tilgængelig…. Har absolut fået nok af apple… aldrig mere…
Du har indset noget meget vigtigt, så jeg hjælper dig lige det sidste stykke ud af den pure elendighed, kendt som Apple.

I Firefox:
Indstillinger > Indhold > Filtyper, Håndter...

Kig derind, også slet (eller rediger) alt hvad der står til iTunes/Apple-pis.
Gravatar #5 - Bjørn
26. aug. 2007 14:09
#1 Hvidemose
Det er vel ikke Mac/iTunes skyld at du ikke kan finde ud af at konfigurer dit system!
Gravatar #6 - Hvidemose
26. aug. 2007 14:49
thanks til The-Lone-Gunman!!!

Det kan vi jo så diskuterer bjørn, men et faktum er det vel at apple har visse problemer i pressen for tiden... også at de jo bevidst konfigurer ens system så det uden valgmuligheder passer til deres produkter...
Er i øvrigt ny med firefox, og så må man jo spørge...
Gravatar #7 - Bjørn
26. aug. 2007 15:27
men et faktum er det vel at apple har visse problemer i pressen for tiden...
Hmm... Hvilket firma har ikke visse problemer med pressen, enten er det eksploderende computere, batterier som fucker up eller firmaer der ikke lover hvad de holder.

også at de jo bevidst konfigurer ens system så det uden valgmuligheder passer til deres produkter...
Det er så blevet ændret i de nye versioner af XP, men der har jo været en del hysteri om at det var skidt at Messenger og IE Explorer var med fra starten...

Er i øvrigt ny med firefox, og så må man jo spørge...
Jamen velkommen til en dejlig browser, den skal du nok blive glad for - skiftede selv for et års tid siden og har ikke fortrudt det.
Og det er helt okay at sprøge, ellers får man jo aldrig løst sine problemer :-)

Men håber i hvertfald at du har fået det hele til at køre som det skal - det er jo trods alt det vigtigste. Der er ikke noget mere frustrerende hvis man ikke kan få tingene til at virke!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login