mboost-dp1

hurtig fildeling


Gå til bund
Gravatar #1 - joachimfaldt
3. okt. 2008 18:41
Hej

Jeg leder efter det hurtigste fildelingsprogram.
Det er fuldstændigt ligemeget hvor usikkert det er bare det er hurtigt.
Og findes der en måde at komme bag en firewall på et trådløst netværk når man ikke ejer routeren?
Gravatar #2 - Magten
3. okt. 2008 19:11
Du kan ikke definere et fildelings program som det hurtigste.. Der er så mange faktorer der spiller ind så det er umuligt..

Hvad er det for en forbindelse du har tænkt dig at bruge? Lyder som om det er en du umiddelbart ikke burde bruge?
Gravatar #3 - lolage
3. okt. 2008 19:23
#2 Lyder da som om det bare er en andens trådløse net han vil bruge, og vil rundt om hans firewall. Selvom det tror jeg ikk du kan. Og nej, der er ikke et "hurtigeste" fildelingsprofram.
Gravatar #4 - thorjak
3. okt. 2008 19:30
Hmmm hurtig fildelingsprogram, så ville jeg nok hoppe uden om torrent og andet p2p ;)

Du kan ikke komme sådan helt uden om en firewall, uden at pipe din traffik igennem en tunnel, kommer selvfølgelig helt an på hvordan netværket er bygget op.
Gravatar #5 - TullejR
3. okt. 2008 20:25
Hvis routeren understøtter upnp, så er det jo bare at bruge noget software, der kan fortælle routeren, at den skal åbne en bestemt port..
Gravatar #6 - holmen
3. okt. 2008 20:31
windows
Gravatar #7 - themuss
3. okt. 2008 20:46
wget
Gravatar #8 - Xill
5. okt. 2008 15:26
Et bud på det hurtigste er nok Usenet ...

og som sagt kan du komme gennem en firewall med en Point-to-Point forbindelse.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login