mboost-dp1

Hjælp til Packard Bell Upgrade Windows 7.


Gå til bund
Gravatar #1 - Helmig
2. dec. 2009 19:03
Hejsa.

Jeg har købt en Packard Bell Easynote RS66 d. 30/6-09, dermed fik jeg gratis lov til at opgradere gratis til Windows 7 når den udkom.

Den vil ikke godkende mit serialnummer så har ringet til Packard Bell support hele 3 gange.

Ved første forsøg prøvede jeg i 2 dage før jeg endenlig kom igennem.

Han sagde så at jeg skulle vente i op til 14 dage, så skulle Windows have åbnet så jeg kunne bestille den.

Efter en måned virkede det stadigvæk ikke, så jeg ringede til support igen, kom igennem rimelig hurtig og fik at vide at jeg skulle følge samme procedure som sidst.

Efter over en måned vil den stadig ikke acceptere mit serialnummer.

Skal lige siges de første gange snakke jeg med et par englændere.

Så jeg ringede for 3. gang som er ca. 3 uger siden nu, fik fat i en flnk frisk gut som kunne se at min computer ikke var blevet registreret nogen af de andre 2 gange.

Træls men alligevel rart at få fat på en som har styr på tingene tænkte jeg.

Men nej det duer sku stadigvæk ikke.

Syntes fandme det er ringe at der ikke er mere styr på ting hos Packard Bell.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Hvad skal man gøre?

Jeg kan kun kontakte den pr. tlf eller post.

Mvh
Kenneth
Gravatar #2 - Daniel-Dane
2. dec. 2009 19:13
Jeg ville havet mistet tålmodigheden for længe siden og hentet en pirated version, da man jo alligevel har nøglen.
Gravatar #3 - Bornslippy
5. dec. 2009 05:42
Daniel-Dane (2) skrev:
Jeg ville havet mistet tålmodigheden for længe siden og hentet en pirated version, da man jo alligevel har nøglen.

Lidt ligegyldigt når hans COA ikke virker. Prøv at give Microsoft et kald og hør om de kan hjælpe. Eller hør om du kan få byttet dit Windows 7 Upgrade Kit fra PB.
Gravatar #4 - Daniel-Dane
5. dec. 2009 10:41
Bornslippy (3) skrev:
Lidt ligegyldigt når hans COA ikke virker.
Hans hvad?
Gravatar #5 - Kisbye
5. dec. 2009 11:16
Gravatar #6 - Daniel-Dane
5. dec. 2009 11:59
Men en pirated version ville jo netop være ligeglad med nøgler og whatnot.
Gravatar #7 - Bornslippy
5. dec. 2009 21:48
Daniel-Dane (6) skrev:
Men en pirated version ville jo netop være ligeglad med nøgler og whatnot.

Ikke helt rigtigt, det en pirated version gør i de fleste tilfælde er at de loader og emulere en SLIC2.1 BIOS tabel inden Windows starter og verificere en OEM-SLP key og OEM Certificate imod den SLIC2.1 tabel.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login