mboost-dp1

Hjælp med gammelt spil på vista


Gå til bund
Gravatar #1 - madeinrussia
11. okt. 2007 09:58
Hey, jeg vil gerne have lidt hjælp med hvordan jeg får den første "cossacks" til at køre på vista, jeg kan for det første ikke købe det nogen steder.. og for det andet kan ikke få det til at køre, kan huske jeg ikke kunne med XP så hvorfor skulle vista være en anden ting, så er der noget man kan gøre for at få cossacks til vista..?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
11. okt. 2007 10:15
Hvis du ikke kan købe det nogen steder, hvorfor skal du så vide hvordan du spiller det? :P

------

I XP kan du højreklikke » Egenskaber » Kompatibilitets egenskaber og så kan du vælge " Afspil i 256 farver også videre." Sådan en funktion mener jeg også der er i Vista (sidder med en XP nu, så er ik sikker)
Gravatar #3 - Cugel
11. okt. 2007 11:54
#2
ja den funktion er også i vista og findes på samme måde som i xp..
Gravatar #4 - madeinrussia
11. okt. 2007 20:31
der findes andre måder at komme til spil end a purchase dem :P
ligesom hvis der lå penge ude på gaden, man skulle da være godt dum for ikke at samle dem op.
Gravatar #5 - kinaholm
14. okt. 2007 00:47
#4 - altså, du har fundet spillet liggende på gaden ?
Det var da nok den væreste undskyldning for at piratkopiere jeg nogensinde har hørt

(Jeg kunne godt bruge en spolier nu :/ )
Gravatar #6 - Frege
16. okt. 2007 18:50
Errhmm.... Jeg [i]har[i] rent faktisk købt mit Cossacks - så jeg vil da gerne høre om der er nogen der kan svare på spørgsmålet ;-)

Hilsen
Gravatar #7 - madeinrussia
18. okt. 2007 07:54
MiniatureZeus svarede vist længere oppe..
Gravatar #8 - underdog
18. okt. 2007 12:02
Faktisk kan mange spil køre direkte på Vista uden problemer. I modsætning til XP kan jeg fx køre Fallout 2 på min vista maskine uden problemer og uden at ændre kombtibilitet. Gamespot har lavet en test på Vista-beta, der beskriver det lidt:

http://www.gamespot.com/features/6154735/index.htm...
Gravatar #9 - madeinrussia
19. okt. 2007 08:12
Jeg fik købt det, og det virkede ikke..så jeg downloadede en pirat kopi som var cracket til det, så nu virker det..


og det kørte ikke direkte på vista.. heller ikke xp..
Gravatar #10 - glitch
20. okt. 2007 18:45
For mig at se, hvis dette compatibility mode ikke virker, er der kun 2 muligheder tilbage.

1. Hente en Dosbox der kan emulere spillet som om det spillet fra dos, hvis ellers spilleter bygget til dos :D

2. Installer en VMware og så installer win98 / win95 hvad det nu plejede at køre op.
Gravatar #11 - madeinrussia
23. okt. 2007 17:29
skal der noget specielt til før gta 2 kan køre ?
Gravatar #12 - Bjørn
23. okt. 2007 18:30
#11
Yep... en computer
Ej okay kunne ikke lade være, dårlig joke :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login