mboost-dp1

Godt billigt (gratis) online spørgeskema program


Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
26. mar. 2008 08:56
Hej,
Da jeg skal igen med mit eksamensprojekt i kommunikation, skal lave en behovsanalyse vha. spørgeskema, men jeg søger et online spørgeskema program, eventuelt et som kan hostes på mit eget domæne, uden begrænsninger, store reklamer og lignene, og som gerne er gratis eller koster rimelig lidt, omkring 100-200 kr.

Jeg har fået at vide, at Infopath fra Microsoft kan lave spørgeskemaer, men da jeg kun har 6 uger til projektet, har jeg ikke tid til, at sætte mig ind i det. Og man skal vidst også have nogle specielle ting på sin server ikke?
Gravatar #2 - Norrah
26. mar. 2008 08:58
Der findes hjemmesider der laver dem gratis. Men kan ikke lige huske hvilke...
Gravatar #3 - MiniatureZeus
26. mar. 2008 09:13
#2 Så meget har jeg fundet ud af :- ) Problemet er dog, at de fleste af dem, har en begrænsning på f.eks. 100 deltagere, hvilket godt kan være et problem.

Har du fundet SurveyMonkey.com som koster $20 / måneds adgang, hvilket vi lige er igang med at overveje, da det jo er til at overleve.
Gravatar #4 - 3214N
26. mar. 2008 20:21
prøv at se om du kan bruge denne...

/3214n.
Gravatar #5 - 3214N
26. mar. 2008 20:25
eller denne...

/3214n.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
27. mar. 2008 07:11
4 skrev:
prøv at se om du kan bruge denne...

/3214n.


Den var absolut ikke helt tosset! :- ) Takker a lot :- D
Gravatar #7 - helsinghof
27. mar. 2008 07:49
Lidt OT:
Hvis jeg var dig ville jeg ikke lave et spørgeskema for at finde ud af hvad et behov er. Hvorfor ikke bruge en kvalitativ tilgang og lave nogle fokusgrupper?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login