mboost-dp1

Ftp server


Gå til bund
Gravatar #1 - Skizo
7. mar. 2008 16:51
Mjello...
Hvilken ftp server vil i anbefale.
Gør ikke noget at den koster lidt :)

Over og ude
Skizo
Gravatar #2 - slemmebirk
7. mar. 2008 16:54
lidt mere info måske..
leder du efter en ftp server, eller et program til at køre en ftp server?
Gravatar #3 - Skizo
7. mar. 2008 16:56
Jeg søger et ftp server program til at køre fra min comuter
Gravatar #4 - arne_v
7. mar. 2008 16:58
#3

Styresystem ?
Gravatar #5 - slemmebirk
7. mar. 2008 17:00
kan anbefale bullet proof ftp server, har ingen problemer haft med det, koster 39.95 USD
Link
Gravatar #6 - Skizo
7. mar. 2008 17:05
Styresystemet er xp pro..
Gravatar #7 - Stewart
7. mar. 2008 17:17
FileZilla

bruger det selv på min server

link
Gravatar #8 - PingoKiller
7. mar. 2008 18:01
jeg har selv brugt zftpserver. (jeg går ud fra at det ikke gør noget om det koster gratis)
Gravatar #9 - hgul
7. mar. 2008 18:57
CesarFTP.

Det koster gratis, og fungerer ganske udmærket.
Gravatar #10 - klh
7. mar. 2008 19:02
#1 Hvis du har tid og tålmodighed til det, er FTP-serveren i Windows internet-server, IIS også en mulighed. Den kræver bare at man har tid og tålmodighed til at sætte den op... Men følger dog gratis med XP Pro.
Gravatar #11 - zin
7. mar. 2008 19:13
Hvad er "det koster gratis" dog for et arto-udtryk?!

# Topic:
FTP Servere - alle Open Source - alle til Windows XP, og så vidt jeg husker alle gratis. :-)
Gravatar #12 - reefermadness2
13. mar. 2008 09:21
Kan anbefale Cerberus FTP... meget let at gå til og virker udemærket

http://www.cerberusftp.com/
Gravatar #13 - Xill
13. mar. 2008 09:37
FileZilla, bruger den selv på min vista pc, og den fungere virkelig godt.
Gravatar #14 - moisen
13. mar. 2008 09:40
11 skrev:
Hvad er "det koster gratis" dog for et arto-udtryk?!


det er godt nok et gammelt udtryk....


#Topic:
FTP server er der et hav af nogen bedre ind andre... det du skal have langt fast først er hvilket brug er den til

skal den bruges til at du bare lige kan starte den og så sende din IP til din ven hvor efter han lige kan hente nogen billeder hvor efter du lukker den ned igen?
her vil sikkerheden ikke være så vigtig da den kun er oppe en time ad gangen eller sådan noget

skal den være oppe hele tiden og har du andre ting til at ligge på den sammen ip?
her vil jeg nok finde en SFTP server der ikke sender passwordet i clear text og måske kryptere forbindelsen

selv har jeg haft brugt IIS i windows og jeg hade på en god uge 500000 forsøg på password crackning og ud fra hvad jeg lige kunne tyde i loggen var det ikke lykkes nogen at komme ind...
det sakl da siges at IIS sender password i clear text og kryptere ikke trafikken... jeg vil nok vudere IIS som den mest usikker løsning du kan få

men prøv dig frem... ville nok selv vælge et program fra sourceforce da der er mindre sandsynlighed for der er spyware i det
Gravatar #15 - myplacedk
13. mar. 2008 09:56
11 skrev:
Hvad er "det koster gratis" dog for et arto-udtryk?!

Det er et TV-reklame-udtryk. Ikke alt skidt kommer fra Arto, bare fordi newz har fået en halv ny ejer. ;-)

Det er fra nogle Sonofon-reklamer. Udtrykket fandtes måske før, men jeg har ikke hørt det før reklamerne, men har hørt det mange gange efter reklamerne. Jeg har nok også selv brugt det et par gange.
Der var også udtryk som "24 timer i hele døgnet rundt". Det skulle vist forestille en kineser der ikke kunne dansk.
Gravatar #16 - Magten
13. mar. 2008 10:52
ioFTPd er rimelig god.. Kræver dog lidt skills (at man ikke er total pc-tosse =))..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login