mboost-dp1

Data DVD clon software


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
9. mar. 2008 11:42
Jeg skal bruge noget software der kan lave en nøjagtig kopi (klon) af en DVD data disk.
Det skal være freeware eller trialware som kan køre på XP og lave en kopi vha. ét DVD drev. Altså lave en temp-fil på HDD'en.

Eneste krav er at det IKKE er nero.

Jeg har prøvet flere forskellige; enten kan de kun duplikere video- og lydfiler eller også er single-drive-copy ikke muligt i deres trial.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - holmen
9. mar. 2008 11:46
Havde prøvet clone dvd fre slysoft, og det kunne umiddelbart kun kopiere film. Det faldt mig ikke ind at CloneCD måske kunne kopiere DVD'er, men det kan det åbenbart:
Since the release of 5.0, CloneCD is not only able to copy CDs but also most DVD formats, such as DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer and DVD-RAM. The movies are copied 1:1 and therefore not modified (compressed). Note that to copy movie DVDs you also require AnyDVD.

Jeg modtager gerne forslag, i tilfælde af at CloneCD ikke virker.
Gravatar #3 - BurningShadow
9. mar. 2008 13:06
InfraRecorder kan gøre det. Du starter bare med at lave en ISO af din disk, hvorefter du brænder dén.


Btw, hvorfor må det ikke være Nero?
Gravatar #4 - buch
9. mar. 2008 13:30
Ellers så alkohol120% et virkeligt godt program, med en 30 dages gratis trial.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
9. mar. 2008 14:32
Gravatar #6 - holmen
9. mar. 2008 17:36
#4 Jeg ved ikke hvad jeg gør galt med alcohol 120%, men når jeg har valgt at jeg vil "copy disc" og kommer dertil hvor jeg skal vælge brænder, så er knapperne "inaktive" (grå og fadede ud) så jeg ikke kan trykke på dem.

#3 Forleden ville jeg hente nero, og jeg skulle downloade ca 293 mb. Det havde jeg ikke tålmodighed til i dag.

Tak for forslagne.
Gravatar #7 - Bornslippy
9. mar. 2008 17:49
Nero 8 Lite/Micro

http://updatepack.nl
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login