mboost-dp1

Counter-Strike Server?


Gå til bund
Gravatar #1 - Sverkel
10. aug. 2008 13:19
Hejsa... :)

Min fætter spiller en del Counter-Strike og har nu fået samlet sig en "Clan" som han gerne vil have en server til...

Er der mon nogen herinde der ved hvor man kan leje sig ind uden at skulle købe og kører en server selv?

På forhånd tak
Gravatar #2 - Corholio
10. aug. 2008 13:24
Første link på google:

https://www.cs-hosting.dk/
Gravatar #3 - Sverkel
10. aug. 2008 13:38
2 skrev:
Første link på google:

https://www.cs-hosting.dk/


Men de er meget meget dyre :D
Gravatar #4 - plazm
10. aug. 2008 15:18
#3 Det er "desværre" prislejet for gameservere, og du finder ikke nogen som har det billigere nogen steder. Det er allerede faldet en del i pris i forhold til da jeg gamede for et par år siden.
Gravatar #5 - Corholio
10. aug. 2008 16:49
3 skrev:
2 skrev:
Første link på google:

https://www.cs-hosting.dk/


Men de er meget meget dyre :D


Undskyld, men hvor mange mennesker er der i sådan en klan? Lad os sige 4 personer, så er det 50 kr / mand om måneden - det er mindre end en tur på McD.

Prøv liiiiige at komme ind i kampen makker, eller - den besked burde du måske give videre til din fætter.

Det er selvfølgeligt bare mine 0.02$
Gravatar #6 - SmackedFly
10. aug. 2008 17:06
#1 #5

Suk, jeg hader McD. Men du har såmænd ret, problemet med GameServere er at de er relativt ping følsomme. Når du f.eks. hoster webservere er det ikke nødvendigvis kritisk at svartiden er perfekt (medmindre du er google), folk kan godt vente et halvt sekund med at få svar, det gælder ikke gameservere, derfor er udbyderne tvunget til at købe højkvalitetsforbindelser der giver væsentligt mere båndbredde end de bruger, samtidig må serverne heller aldrig spidsbelastes. Jo det er dyrt, men det er også en af de mest omkostningsfulde former for webtjeneste du kan hoste. 200 kroner lyder dog af en del, burde kunne gøres væsentligt billigere, men aner ikke hvad efterspørgslen i Danmark er, det er nok mest den der er afgørende.
Gravatar #7 - Sverkel
10. aug. 2008 17:06
#5...

Grunden til at jeg siger det er dyrt er fordi han har fundet et sted der hedder NationVoice hvor han kan få 26 slots for 11$ pr. måned :)

Jeg stoler dog ikke på dem da de er så billige men lovede at undersøge det for ham :)

Evt. nogen der kender til NationVoice?
Gravatar #8 - Corholio
10. aug. 2008 17:09
#7

Jamen, så vil jeg da gerne nominere dig til at lave det mest fejlagtige i(dårligst formulerede) ndlæg nogensinde, for det fremgår da ingensteder af dit første spørgsmål?
Gravatar #9 - SmackedFly
10. aug. 2008 17:46
#7

Vær vældigt opmærksom på, at en Ameriansk server er et skidt valg, medmindre det er en international klan. Så hvis den server det handler om er i USA, vil det være en skdit ide at vælge den, forskellen er betydelig for den type server. Igen, var det en webserver var det intet problem.
Gravatar #10 - Sverkel
10. aug. 2008 18:09
#8...

Mit spørgsmål gik på om der var nogen som kendte et sted hvor man kunne "leje" en server og ikke andet...

#9...

Tak for den gode info :)
Gravatar #11 - Derfor
10. aug. 2008 22:39
Jeg har gode erfaringer med både GamingGear.dk, og Gamehotel.dk. Specielt Gamehotel er gode til at yde support på deres produkter :)
Gravatar #12 - Junix2
18. aug. 2008 17:36
Ghosthost.dk har jeg selv haft. det er kanon og koster kun 150 kr om måneden for 12 personer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login