mboost-dp1

Brænderprogram 64 bit


Gå til bund
Gravatar #1 - stargate
7. mar. 2008 14:45
Hej jeg står og skal til at købe nyt brænderprogram til min pc

Jeg har brugt Nero på de gamle pc men ved ikke om der er andre der enten er gratis eller nogle der er bedre.

Jeg bruger Vista home basic 64 bits

Så jeg ville høre om nogle af de dejlige mennesker her ved hvad jeg skal bruge/købe
Gravatar #2 - zin
7. mar. 2008 19:46
Hvis du har nero licens burde du også kunne køre denne på dit 64bit OS.
Dog vil jeg håbe for dig at det er version 6+ ellers er den jo håbløst forældet. :-))
Gravatar #3 - Xill
14. mar. 2008 14:12
#2 .. ikke nok med at de er håbløst forældet, de gamle virker slet ikke på vista ..
Gravatar #4 - <3Thinkpads
14. mar. 2008 14:19
Sidst da jeg installede Nero 8(?) gik der ren realplayer i den, og den forsøgte at overtage samtlige filformater og afinstallation var et helevede. Så jeg er gået tilbage til Nero 6 istedet, så brug det med advarsel (ihvertfald fra mig)
Gravatar #5 - Borg[One]
14. mar. 2008 14:31
#4 yup - man skal holde øje med installations-vinduerne, og styre hvad med vil have associeret til produktet.

Custom installation er din ven, så kan du også droppe de tillægsprodukter du synes er overflødige...
Gravatar #6 - zin
15. mar. 2008 10:48
#5: Blandt andre "Nero Start Smart" "Quick Start" m.v. - hvem har brug for det lort? Alt man skal bruge er jo selve nero burning rom programmet O.o
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login