mboost-dp1

Battlefield 2 Problem.. :)


Gå til bund
Gravatar #1 - Romkugle
9. okt. 2008 14:20
Hej, håber der er nogen Bf2 nørder som kan hjælpe.. :)

Jeg har før installeret BF2 complete på min stationære, det gik fint og jeg kunne/kan spille alle bonus banerne.

Men nu efter at have installeret det på min bærbar, kan jeg ikke spille boosterpacks? Den siger jeg skal købe det, og når jeg så registrere det på ea's hjemmeside siger den at jeg skal bruge en
"promotional valid code", kan det være fordi man ikke kan bruge den samme boosterpack kode to gange?:)

Håber Virkelig nogen kan hjælpe!:)
På forhånd tak:D
Gravatar #2 - Qw_freak
9. okt. 2008 15:07
virkede fint for mig! da jeg "delte" special force med min lillebro på hver vores pc!

Men hvis du har det tændt på samme tid, så kan den ikk!
Gravatar #3 - Dansk gijane
17. okt. 2008 08:17
Hej fans

Har lige købt og installeret bf2 05 versionen på min bærebare.

Har fået et problem med at spille det online. kan logge mig på en server og downloade banen indtil jeg skal vælge soldat, så fryser skærmen og en ERROR message fra punkbuster dukker op. skriver følgende:( Inadequate O/S privileges). Hvad betyder det. I forretningen kunne de ikke hjælpe mig
Har downloaded retail 1.41 full patch.

Kan nogen hjælpe mig .
Gravatar #4 - Niklas H
17. okt. 2008 09:12
#3

Du kører sikkert Vista.
Du skal køre spillet med Administrator rettigheder - altså du skal højreklik på ikonet og vælg "Kør som administrator". Hvis du ikke gør dette, har PunkBuster ikke de rettigheder den skal bruge.

Hvis du ikke kører Vista eller at det jeg skrev ikke hjalp, så prøv at opdater PunkBuster. Det gør du med nedenstående fil, hvor du så vælger spillet (og tjekker om stien er rigtig) og så trykker "Check for updates"
http://websec.evenbalance.com/downloader/download....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login