mboost-dp1

"Se profil"-link


Gå til bund
Gravatar #1 - elite
6. maj 2005 15:28
Det kan godt være det bare er mig der er blind, men jeg har ikke kunne finde et link til til at se min egen profil (her mener jeg "details" - altså i mit tilfælde: http://newz.dk/user/details/15542/ ). Dvs. jeg skal lave et indlæg eller rate et indlæg for at få linket til min egen profil frem. Det er jo det eneste sted man kan se hvad ens indlæg bliver rated til, og det er jo meget rart lige og holde øje med :)
Derfor savner jeg et "Se profil"-link under http://newz.dk/user.php eller i Brugermenuen.

Nogen der savner det samme, synes idéen er åndsvag, eller ...?
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
6. maj 2005 15:33
#1

Det er en god idé med sådan et link, måske kan det også få flere folk til at skrive en profil-tekst.
Gravatar #3 - hmn
6. maj 2005 16:10
udemærket ide, jeg smider den i bugzilla, og kigger på den ved lejlighed
Gravatar #4 - elite
6. maj 2005 16:27
#3: Cool :D

Dejligt at kunne være med til at præge newz.dk og rart med så hurtig feedback ;)
Gravatar #5 - Gruesome
6. maj 2005 18:00
#1

Du er ikke den eneste der har savnet det. Jeg har bare ikke kunnet få nosset mig sammen til at skrive en tråd om det :). Tak for det.
Gravatar #6 - bjerh
13. maj 2005 12:50
Jeg syntes bare man skal passe på at der ikke går for meget "Se alle vores fine effekter" i den.

Det er jo netop tilfælder med phpBB. Alt formange informationer og ting og sage. Der går det så engang, da det er bygget op efter det. Men det er Newz.dk jo ikke (tror jeg da). Det er ikke designet til at have en masse knapper til div. ting.

Jeg siger bare at man skal passe på med at få losset alt for mange ting ind, bare fordi det er cool.
Gravatar #7 - Gruesome
13. maj 2005 13:11
#6

Synes ikke der er noget somhelst 'lir' ved at lave ens brugernavn der står til venstre til et link til ens profil. Mere behøver det jo sådan set ikke være? Det er pisse træls at skulle rode indlæg igennem for at finde et link til ens profil, så man kan se karma/ratings osv.

[Edit]

Okay nu er jeg lost. Du siger newz.dk skal passe på med at fylde en helt masse lir ind, og så kommer du med et forslag om pop-ups og jeg ved ikke hvad her? Og i tråden om udvidede bruger profiler virker du også frisk på at få generet stats osv. (hvilket jeg ikke synes er en dårlig idé), men det er da stadig væsentligt mere overflødigt at der kommer et link til ens profil et sted på siden (mit foreslag er som jeg skrev ovenstående, bare at få lavet ens brugernavn clickable i brugerprofil menuen.).
Gravatar #8 - bjerh
14. maj 2005 11:09
Nej nej.. :) Jeg påpegede at der IKKE skulle være pop-ups, men hvis man skulle advares, så kunne man jo evt. lave en lille boks i toppen, lige over nyhederne.

Jeg er også frisk på at få et link til Profil, også med generet stats osv. Men jeg påpeger bare at folkene bag Newz.dk skal passe på med at smide alt for mange gode ting i bunden/toppen af ens kommentarkasse, eftersom designet oprindeligt (formoder jeg?), ikke var designet efter at have en masse forskellige links og billeder i den.

Vi er helt på samme banehalvdel, men jeg på peger bare at de skal passe på ikke at få formange ting ind, da det med en Profil-knap og det "nye" ratingsysten, allerede vil se nok ud, kunne jeg forestille mig. :)
Gravatar #9 - bjerh
14. maj 2005 11:20
Og jeg trækker så lige det sidste til mig, som at man skulle have en knap til sin profil på sin kommentarkasse.. :D (doh)

Endnu en knap ved siden af "Profil" og "Logud" ville ikke være så tosset.. :)
Gravatar #10 - Gruesome
14. maj 2005 11:46
#9

Det jeg ville frem til er at man slet ikke behøver at bruge mere plads for at lave et link til profilen. Ens brugernavn står jo allerede ude til venstre, så hvorfor ikke bare lave det til et link. Sådan set bare det :).
Gravatar #11 - hmn
15. maj 2005 00:41
#10 rigtig god ide, så det er hermed lavet
Gravatar #12 - Gruesome
15. maj 2005 13:08
#12

Tusind tak. Den har jeg manglet :).
Gravatar #13 - elite
17. maj 2005 10:45
hmn: Cool!

Rart at være med til at præge newz.dk ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login