mboost-dp1

Ny funktion: Link til original nyhed i slettede nyheder

Gå til bund
Gravatar #1 - Mandalae
22. feb. 2008 08:44
Det er nu lavet så man kan læse de slettede nyheder, hvis man skulle have lyst til det.

Der er ikke ret meget specielt at sige om det, udover at de typisk ikke er ret gode nyheder, så forvent ikke for meget. Der er dog link til den originale nyhed så man kan læse den uanset.
Gravatar #2 - Cugel
22. feb. 2008 11:39
Ville det ikke være en ide at fjerne "Foreslå bedre tekst" fra slettede nyheder så man kan læse den originale i stedet for at en person muligvis laver sjov og laver om på links og tekst..
Gravatar #3 - Jace
22. feb. 2008 12:32
Lækkert lavet og velkommen til Chris :)

Er du lige blevet smuglet ind af bagdøren, for så vidt man kan se på din profil har du ikke været voldsomt aktiv på newz før i tiden?

I hvert fald ikke på den profil...
Gravatar #4 - hmn
22. feb. 2008 13:39
#2 det er rettet nu

#3 Chris er vores nye backend koder, men han kan lige introducere sig selv
Gravatar #5 - Mandalae
22. feb. 2008 13:41
Det er vel egentlig en meget god idé :p

Tak for det, man kan godt sige at jeg på en måde er blevet smuglet ind af bagdøren. Jeg har arbejdet sammen med hmn på TV 2 tidligere, så da han skulle bruge en php koder var det oplagt at vi lige lavede en aftale :)

I kan læse en del om det i min profil, men nej jeg har ikke været voldsomt aktiv på newz før, men har altid fulgt lidt med herinde. Det har dog ændret sig nu :p
Gravatar #6 - moisen
22. feb. 2008 14:12
godt arbejde og velkommen til mandalae
Gravatar #7 - vandfarve
22. feb. 2008 15:06
Hvis ikke jeg sidder og koder newz.dk er der en vis sandsynlighed for at jeg er ude og dyrke en eller anden form for mild ekstrem sport, som ski, kitesurfing, klatring eller lign. :)

Jeg kan tilføje mindst én til, og det er deltage i flamewars på Newz. Det er de færreste, der slipper fra dem uden varige mén.
Gravatar #8 - Mandalae
25. feb. 2008 18:48
Jeg vil forsøge at holde mig ude af flamewars :)
Gravatar #9 - BurningShadow
25. feb. 2008 21:59

Jeg skal gøre mit bedste for at forhindre at det lykkedes ;-)
Gravatar #10 - karga
26. feb. 2008 09:28
Lige til info, så kan jeg frit redigere i nyheder, der er sendt til sletning, ved bare at skrive id'et efter /submit/

Eksempel:
http://newz.dk/news/submit/24771

Måske det også skulle blokeres for
Gravatar #11 - Mandalae
27. feb. 2008 09:49
Det kan du i øvrigt ikke mere. Jeg glemte bare at skrive det herinde :p

Men tak for heads up :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login