mboost-dp1
Ny funktion: Link til original nyhed i slettede nyheder
Det er nu lavet så man kan læse de slettede nyheder, hvis man skulle have lyst til det.
Der er ikke ret meget specielt at sige om det, udover at de typisk ikke er ret gode nyheder, så forvent ikke for meget. Der er dog link til den originale nyhed så man kan læse den uanset.
Der er ikke ret meget specielt at sige om det, udover at de typisk ikke er ret gode nyheder, så forvent ikke for meget. Der er dog link til den originale nyhed så man kan læse den uanset.
Det er vel egentlig en meget god idé :p
Tak for det, man kan godt sige at jeg på en måde er blevet smuglet ind af bagdøren. Jeg har arbejdet sammen med hmn på TV 2 tidligere, så da han skulle bruge en php koder var det oplagt at vi lige lavede en aftale :)
I kan læse en del om det i min profil, men nej jeg har ikke været voldsomt aktiv på newz før, men har altid fulgt lidt med herinde. Det har dog ændret sig nu :p
Det er vel egentlig en meget god idé :p
Tak for det, man kan godt sige at jeg på en måde er blevet smuglet ind af bagdøren. Jeg har arbejdet sammen med hmn på TV 2 tidligere, så da han skulle bruge en php koder var det oplagt at vi lige lavede en aftale :)
I kan læse en del om det i min profil, men nej jeg har ikke været voldsomt aktiv på newz før, men har altid fulgt lidt med herinde. Det har dog ændret sig nu :p
Jeg kan tilføje mindst én til, og det er deltage i flamewars på Newz. Det er de færreste, der slipper fra dem uden varige mén.
Hvis ikke jeg sidder og koder newz.dk er der en vis sandsynlighed for at jeg er ude og dyrke en eller anden form for mild ekstrem sport, som ski, kitesurfing, klatring eller lign. :)
Jeg kan tilføje mindst én til, og det er deltage i flamewars på Newz. Det er de færreste, der slipper fra dem uden varige mén.
Lige til info, så kan jeg frit redigere i nyheder, der er sendt til sletning, ved bare at skrive id'et efter /submit/
Eksempel:
http://newz.dk/news/submit/24771
Måske det også skulle blokeres for
Eksempel:
http://newz.dk/news/submit/24771
Måske det også skulle blokeres for
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Gå til bund