mboost-dp1
newz.dk wallpaper
Så ska' det være noget med patter, og Cola
<on topic>
Sjov tanke, hva med en winamp skin, og en speciel newz.dk screensaver
<on topic>
Sjov tanke, hva med en winamp skin, og en speciel newz.dk screensaver
Og en newz.dk kopholder.. nej stryg det; EN ØLOPLUKKER! (Er det btw weird at min farmor konsekvent kalder det en samfundshjælper?)
de skulle hedde en "grønlænder hjælper"
...
hvad med et logo på noget blåt og i 3d :) jeg kan ikke selv finde ud af det, men kunne se fedt ud :D
de skulle hedde en "grønlænder hjælper"
...
hvad med et logo på noget blåt og i 3d :) jeg kan ikke selv finde ud af det, men kunne se fedt ud :D
Sørgeligt nok var det den første ide, der kom frem i mit hoved. Nu tør jeg slet ikke prøve lave det, når det samtidigt er foreslået af en person med et ^ i slutningen af sit "navn".
Sørgeligt nok var det den første ide, der kom frem i mit hoved. Nu tør jeg slet ikke prøve lave det, når det samtidigt er foreslået af en person med et ^ i slutningen af sit "navn".
Nu har jeg brugt flere timer¹ i mit billedredigeringsprogram.
Og her er resultatet så; det officielle² newz.dk wallpaper.
---
¹ Kan være løgn.
² Mangler godkendelse.
Og her er resultatet så; det officielle² newz.dk wallpaper.
---
¹ Kan være løgn.
² Mangler godkendelse.
Det dér er sgu mordforsøg!
Jeg var lige ved at kvæles i mit cola, da jeg så hvad der stod under patterne... Hvis der er én ting jeg ikke vil have, så er det patter med privat garanti!
Det dér er sgu mordforsøg!
Jeg var lige ved at kvæles i mit cola, da jeg så hvad der stod under patterne... Hvis der er én ting jeg ikke vil have, så er det patter med privat garanti!
Hvad med dette: http://www.bluebits.dk/newz-wall1.jpg
Der er cola og patter...og newz...men ingen privat garanti
Der er cola og patter...og newz...men ingen privat garanti
#21 den erstattede så lige ronson's version på mit skrivebord :D
#23 den er nice nok - men vi har vel et "problem" med teksten "Desktopgirls.com" nede i hjørnet?? Desuden ville det være at foretrække at opløsningen var lidt højere :-)
Ken det bevæger sig derhen hvor jeg synes det er : Smukt
Ken det bevæger sig derhen hvor jeg synes det er : Smukt
Det endelige udspil skal da foreligge i mange opløsninger for at tilgodese den enkelte nørd og hans skærm :) ..
Min er f.eks. 1200 x 800 på den ene og 1400 x 900 på den anden..
Min er f.eks. 1200 x 800 på den ene og 1400 x 900 på den anden..
Copyright = ja
Det skal væk = ja
Ej seriøst, hvis det skulle være et bud på et officielt billede, nytter det nok ikke du napper det fra den side (??)
Copyright = ja
Det skal væk = ja
Ej seriøst, hvis det skulle være et bud på et officielt billede, nytter det nok ikke du napper det fra den side (??)
#34 nu begynder det at ligne noget - men har hun stadig ik for meget tøj på? :p
Ej seriøs - det er et godt billede - tager det lige på prøve en dags tid :-)
Ej seriøs - det er et godt billede - tager det lige på prøve en dags tid :-)
Jeg vil mene, at det er meget tæt på grænsen at have et coca-cola-logo på. Det er ikke så meget ophavsret, men varemærker vi her taler om. Hvis vi skal være helt sikre på at holde det på den lovlige side af hegnet, så kan billedmateriale evt. hentes herfra:
http://www.sxc.hu
Det er royalty free.
http://www.sxc.hu
Det er royalty free.
#43 umiddelbart er det underordnet, hvor du har logoet fra, så længe du ikke har fået direkte tilladelse til at benytte det i den sammenhæng, som du ønsker. Det er sådan varemærkelovgivningen fungerer. Sorry.
Jeg skal lige understrege, at jeg privat er direkte modstander af (de fleste) varemærker og håndteringen af disse. Men så længe vi taler offentligt og bruger newz.dk som talerør, så er det væsentligt, at vi ikke kommer uforvarende til at sætte andre i en svær situation.
Jeg er dog overbevist om, at Coca Cola vil give lov til at deres logo bliver benyttet i denne sammenhæng. Men spørg lige først :-)
Jeg skal lige understrege, at jeg privat er direkte modstander af (de fleste) varemærker og håndteringen af disse. Men så længe vi taler offentligt og bruger newz.dk som talerør, så er det væsentligt, at vi ikke kommer uforvarende til at sætte andre i en svær situation.
Jeg er dog overbevist om, at Coca Cola vil give lov til at deres logo bliver benyttet i denne sammenhæng. Men spørg lige først :-)
som før nævnt må der, til den endelige version, være alle mulige opløsninger at vælge imellem. på min skærm (1920x1200) er hendes venstre øjne delvist ude af skærmen. personligt ser jeg altid først efter øjnene på kvinder, så denne baggrund er faktist lidt af en turnoff :(
Evt ringe ind til CocaCola og spørg efter Sofie i merchendise. Hun er ret så flink og hvis man er sød, kan man få lov til det meste :P
Jeg vil altså også sige at hvis ikke Cola giver os lov til at bruge deres logo, så må vi jo over til Pepsi - eller bare kaffe :-)
Cola, come on - I ved vi forguder jer, giv os lov Be Be
Cola, come on - I ved vi forguder jer, giv os lov Be Be
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Gå til bund