Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Hvornår har du sidst været til LAN?

• 55%Det er er mere end et år siden
  • 12%Har aldrig været til et LAN
  • 10%Inden for det seneste år
  • 6%Inden for de seneste 2-4 uger
  • 6%Inden for de seneste 3-4 måneder
  • 6%Inden for den seneste uge
  • 5%Inden for de seneste 5-8 uger

newz.dk nedetid

#1: Pernicious

6. jul. 2010 16:49

Som det nok er blevet bemærket, så har newz.dk, samt Railgun og MacNation været nede i en periode. Det skyldtes en fejl hos vores hostingudbyder - http://status.vps.net/.

#2: Chewy

6. jul. 2010 16:58

Rart med lidt info.
Man var jo lige ved at blive nervøs :-)

Me need me daily fix...

[22:17] [+rackbox] ldrada -> hvem kunne så give flest blowjobs? [22:17] [+ldrada] rack: Mig.

#3: Daniel-Dane

6. jul. 2010 16:58

Som det nok er blevet bemærket, så har newz.dk, samt Railgun og MacNation været nede i en periode. Det skyldtes en fejl hos vores hostingudbyder - http://status.vps.net/.pernicious (#1)

Samt filmz.dk, newzmedia.dk, etc.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#4: trylleklovn

6. jul. 2010 17:06

INTJ - Nørd - Super vild designer, fotograf og radioamatør. sorenrosenberg.dk

#5: Daniel-Dane

6. jul. 2010 17:11

Og http://stargossip.dk/trylleklovn (#4)

Jeg besøger den ikke lige så ofte, som du gør, men det kan også undre, hvorfor den så ikke er at finde på http://newzmedia.dk/sites.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#6: trylleklovn

6. jul. 2010 17:13

#5 Undre? Hvis jeg var ophav til sådan en side så ville jeg da ikke reklamere med det!

#7: Daniel-Dane

6. jul. 2010 17:14

#5 Undre? Hvis jeg var ophav til sådan en side så ville jeg da ikke reklamere med det!trylleklovn (#6)

Ja, men i så fald ville jeg aldrig skabe eller forsøge et sådan monstrum.

#8: <3Thinkpads

6. jul. 2010 17:16

Haters, StarGossip er et lækkert site for os unge som gerne vil holde os opdateret med de kendte.

Alle er mine venner, undtagen dig. Danmarksmester i SU.

#9: trylleklovn

6. jul. 2010 18:13

Lader til der stadig er lidt klumper i forbindelsen.

#10: Windcape

6. jul. 2010 18:15

They're clogging the tubes!

http://about.me/windcape

#11: Daniel-Dane

6. jul. 2010 18:23

Lader til der stadig er lidt klumper i forbindelsen.trylleklovn (#9)

Haven't you heard?

#12: Chewy

6. jul. 2010 18:52

@11

Everybody knows that the bird is the word....!

[22:17] [+rackbox] ldrada -> hvem kunne så give flest blowjobs? [22:17] [+ldrada] rack: Mig.

#13: Carstone

6. jul. 2010 19:02

SAN nedbrud daaajmn

I have spoken.

#14: Daniel-Dane

6. jul. 2010 19:11

@11

Everybody knows that the bird is the word....!Chewy (#12)

Damn.

#15: ztyle

7. jul. 2010 04:19

Der er stadig problemer, har lige prøvet at skrive to længere svar men pludselig er jeg tilbage i forum????

#16: Magten

7. jul. 2010 08:26

Der er stadig problemer, har lige prøvet at skrive to længere svar men pludselig er jeg tilbage i forum????Ztyle (#15)

Det prøvede jeg også lige... Men indlægget blev da postet :)

Fixing FRS is a bit of a pain because the more one gets to know FRS, the more that one is forced to conclude that FRS was designed and coded on a...

#17: Opgivende1

7. jul. 2010 13:13

Der er stadig problemer, har lige prøvet at skrive to længere svar men pludselig er jeg tilbage i forum????Ztyle (#15)

Det prøvede jeg også lige... Men indlægget blev da postet :)Magten (#16)

Heh ja det er da et langt indlæg du har skrevet ;)

#18: Cutepuppy

7. jul. 2010 18:28

Sådan lidt offtopic må jeg sige at for en mand at være, så har du da nogen ganske pæne... former

Tidligere Blizzard Teknisk Support 2007-2009

#19: Corholio

7. jul. 2010 19:33

Offtopic:

Sådan lidt offtopic må jeg sige at for en mand at være, så har du da nogen ganske pæne... formerCutepuppy (#18)

Kan det ikke være ragende ligegyldigt om det så var et billede af en gorilla der red på en pythonslange, iført BH syngende 3 hvide duer?

Ontopic:

Synes ikke at have erfaret nogle fejl i dag, sitet var dog lettere ustabilt i går.

If only life was as simple as apt-get

#20: Magten

7. jul. 2010 23:37

Sådan lidt offtopic må jeg sige at for en mand at være, så har du da nogen ganske pæne... formerCutepuppy (#18)

Tak.. Det er utroligt hvad de kan i Thailand nu til dags! :)

Fixing FRS is a bit of a pain because the more one gets to know FRS, the more that one is forced to conclude that FRS was designed and coded on a...

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger