mboost-dp1
Inaktivitet????
[quote]Du har fået denne mail, da det nu er over 2 måneder siden du sidst var logget på newz.dk. Som en del af vores automatiske vedligehold af brugerdatabasen, så vil inaktive brugere blive slettet efter 3 måneders inaktivitet.[quote]
Ja sådan står der i en mail modtaget her til morgen.....!
Jeg var på Newz for under 3 dage siden...????
Hvad sker der?
Ja sådan står der i en mail modtaget her til morgen.....!
Jeg var på Newz for under 3 dage siden...????
Hvad sker der?
Det er en fejl, ligesom det var for kort tid siden hvor de gjorde det samme http://newz.dk/fejl-i-e-mailudsendelse
Man kan dog undre sig over hvorfor de gentager den samme fejl, hvorfor de havde en gammel liste med brugernavne og passwords liggende, og hvorfor der ingen edit knap er endnu.
Man kan dog undre sig over hvorfor de gentager den samme fejl, hvorfor de havde en gammel liste med brugernavne og passwords liggende, og hvorfor der ingen edit knap er endnu.
har også fået en mail, og har også været herinde i sidste uge, men jeg har ikke skrevet indlæg, så måske derfor?
#5 Vandborg:
Man kan også undre sig over, hvorfor du udtaler dig om ting, du intet ved noget om.
Jeg ved ikke, om du forventer, at vi sender e-mails ud manuelt. Det gør vi ikke. Hvis fejlen gentages, er den naturligvis ikke blevet rettet korrekt (det er Henriks område), så der er ikke tale om, at vi gentager en fejl.
Vi har aldrig haft en liste med brugernavn og adgangskoder liggende på serveren.
Der kommer ikke mulighed for at redigere, fordi vi har taget den beslutning, at man ikke skal kunne redigere. Det er der masser af begrundelse for i de tråde, der har at gøre med det emne.
Man kan også undre sig over, hvorfor du udtaler dig om ting, du intet ved noget om.
Jeg ved ikke, om du forventer, at vi sender e-mails ud manuelt. Det gør vi ikke. Hvis fejlen gentages, er den naturligvis ikke blevet rettet korrekt (det er Henriks område), så der er ikke tale om, at vi gentager en fejl.
Vi har aldrig haft en liste med brugernavn og adgangskoder liggende på serveren.
Der kommer ikke mulighed for at redigere, fordi vi har taget den beslutning, at man ikke skal kunne redigere. Det er der masser af begrundelse for i de tråde, der har at gøre med det emne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Gå til bund