mboost-dp1

World of Warcraft/Diablo 3 account sælges!


Gå til bund
Gravatar #1 - Xralia
1. mar. 2015 21:57
Jeg vælger efter mange års eventyr og underholdning at sælge min Battle.net-account, da jeg ikke længere har tid til at spille, grundet studier.

Der er følgende spil på accounten, og derunder characters:
- Diablo 3 - Reaper of Souls
70 barbarian, 70 witch doctor, 70 crusader, 70 demon hunter, 39 monk og 11 wizard - alle paragon lvl 97.
- Diablo 2 + Lord of Destruction

- World of Warcraft: Warlords of Draenor
100 warrior, 90 priest, 90 death knight, 90 mage, 90 druid, 90 shaman, 90 hunter, 90 warlock, 85 rogue, 85 paladin - Alle characters er på serveren "Frostwhisper"

- Sub-account World of Warcraft: Mists of Pandaria
42 mage, 26 paladin

Bud modtages - men forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis rette bud ikke kommer.

Links til armory kan sendes, hvis der viser sig at være interesse :-)

Pris: 1650 kr.
Gravatar #2 - thimon
1. mar. 2015 22:09
hvorfor bliver folk ved med at prøve at sælge WOW-accounts her på newz, når der allerede har været talrige eksempler på at det ikke medfører noget godt (her på newz).

Er det bots, som spammer Newz?

Andre, der har prøvet at sælge WOW-accounts her på newz.
http://newz.dk/forum/newz-dk/wow-account-end-game_...

http://newz.dk/forum/wow-account-salg/saelger-wow-...

http://newz.dk/forum/wow-account-salg/saelger-wow-...

http://newz.dk/forum/wow-account-salg/billig-world...

Held og lykke med dit salg...
Gravatar #3 - Xralia
1. mar. 2015 22:12
Slap af, der er en der har fået det forkerte ben ud af sengen, hva?
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
2. mar. 2015 04:26
#3

Tag dig ikke af ham ...

Sælger du to konti? Var ikk klar over at man kunne have to WoW på en bnet konto
Gravatar #5 - spand-online
2. mar. 2015 05:25
fem liter letmælk.
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
2. mar. 2015 08:08
#1

Altså hvis du reelt vil sælge det hele, samlet på en konto, og gider sende armory links til mig (bare pb) så vil jeg gerne byde 1,500
Gravatar #7 - Vandmand
2. mar. 2015 08:16
#1

Kan man spille på begge accounts samtidig? Altså kan man spille med flere karakterer samtidig?

Og er de stærke nok til at man kan klare indhold med blot to karakterer? Så gerne et armory link så man kunne se nærmere, 1,650 er mange penge.
Gravatar #8 - thimon
2. mar. 2015 09:11
Xralia (3) skrev:
Slap af, der er en der har fået det forkerte ben ud af sengen, hva?


Det er nu ikke fordi jeg er sur. Jeg er sådan cirka ligeglad om du lykkedes eller ej.

Jeg tænkte bare at der tidligere har været eksempler på salg af WOW-accounts før.

Jeg ved selvfølgelig ikke om de faktisk fik solgt de accounts.

Men jeg kan godt se, at det kan være svært at vide det, når man er oprettet på newz samme dag man sælger.
Gravatar #9 - Hængerøven
2. mar. 2015 11:50
thimon (2) skrev:
hvorfor bliver folk ved med at prøve at sælge WOW-accounts her på newz, når der allerede har været talrige eksempler på at det ikke medfører noget godt (her på newz)


Fordi det kan være svært, at på forehånd vide at holdningen her på Newz er så indebrændt :)

Gravatar #10 - gramps
2. mar. 2015 12:14
Jeg giver gerne 1,650 kr., har dem klar kontant. Kan du sende armory i en PB?
Gravatar #11 - holmen
2. mar. 2015 15:31
Der er et hemmeligt task-force på newz. De har ansvar for, at vi har noget at tage os til. Når der så bliver lidt for stille, så opretter disse hemmelige agenter (Tidligere newzere der er gået under jorden og lever et hemmeligt liv fordi regeringen er efter dem (que the a-team theme); Vandfarve, amokk, themuss, fidomuh osv.) tråde som denne, så vi har nogen at slås mod. Der er ikke noget der giver sammen hold som en fælles fjende.
Gravatar #12 - kinaholm
2. mar. 2015 16:57
#11 jeg troede vi havde en fælles fjende, SCA?
Gravatar #13 - holmen
2. mar. 2015 18:26
Det tror jeg ikke. Men det er nok det de vil have mig til at tro. De svin.
Gravatar #14 - Chewy
3. mar. 2015 00:12
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login