mboost-dp1

Sælger min HELT nye Iphone4


Gå til bund
Gravatar #51 - paradise_lost
18. jul. 2011 13:04
Mnc (49) skrev:
Sælg gammel iPhone 4 der ikke længere virker optimalt.
Vedlæg kopi af kvittering på nyindkøbte iPhone 4.

De færreste ville finde ud af det, inden de får svar tilbage på deres RMA.


Hvis man ikke tjecker IMEI så er man da også selv ude om det.

Stadig intet der beviser han er en svindler, nærmere at han bare er en typisk gut der er i pengenød.
Gravatar #52 - paradise_lost
18. jul. 2011 13:06
Vandborg (50) skrev:
#48
Det kan også sagtens være han ikke har den kvittering, men bare stikker dig et konto nummer også sender du pengene.

Han valgte heller ikke svare en person der ville hente den personligt. Lugter også af han ikke vil have fysisk kontakt med køberen.


Korrekt, men måske havde han på det tidspunkt allerede opgivet børnehaven og ikke gad spilde sin tid mere.
Gravatar #53 - Mnc
18. jul. 2011 13:17
paradise_lost (51) skrev:
Hvis man ikke tjecker IMEI så er man da også selv ude om det.
Ja, nu er det selvfølgelig newz, men normalt kunne den da nok gå. :P
Gravatar #54 - Vandborg
18. jul. 2011 13:56
#52
Nu er det sådan han basher MiniatureZeus efter slemmebirk's bud, uden at svare slemmebirk


slemmebirk (26) skrev:
Hvor i landet befinder den sig?

Spørger fordi jeg har en søster der akut har brug for en telefon, men ville foretrække at hente den hos dig, da du trods alt er ny bruger herinde :)


MiniatureZeus (29) skrev:
Nå, lidt seriøs må jeg så være, når nu både Sårpis og lyseblådk siger det.

Hvordan kan det være du kun ønsker 2.900 kr. for telefonen, Henrik?

Sådan som jeg kan se det på TDCs side, så kommer du til at betale 210 kr. x 24, altså 5040 kr. for den..? Så er ~2100 kr. det da noget af et tab at have, på kun 13 dage!? Derudover er der et abonnement som man vel også skal betale for (kan ikke helt gennemskue deres priser derinde dog)

Mvh.

Daniel (<-- det er mig!)


Henrik.S (31) skrev:
Mnc. Præcis ;)

Daniel. Ærligt,så syntes jeg helt seriøs at du skal (undskyld mit sprog) FUCKE ud af min annonce. Hvis du ikke er intreseret i min telefon.

Jeg syntes ærligtalt at det er irriterende du hele tiden skal ødelægge min annonce, ved hele tiden at komme med noget urelevant....!!!
Gravatar #55 - smiley
18. jul. 2011 15:02
Vandborg (54) skrev:
#52
Nu er det sådan han basher MiniatureZeus efter slemmebirk's bud, uden at svare slemmebirk


Til gengæld er folk herinde pænt provokerende. Folk der er nye herinde forstår ikke folks opførsel. Jeg har været har i snart ti år og jeg synes den er blevet møgrådden.

Det kan i øvrigt være han har henvendt sig til slemmebirk via pm, specielt hvis det handler om hvor han bor...
Gravatar #56 - Vandborg
18. jul. 2011 15:51
#55
Ja det er selvfølgelig rigtig nok, det kan han have gjort.

Men jeg vil godt give jer der bliver surer på mange folk her i tråden at I har ret på nogle punkter. Det er blevet meget normalt at de-raile tråde herinde og det er en skam.

Men jeg vil også sige jeg heller ikke er meget for folk der opretter en profil herinde med det formål at sælge noget. Jeg ved godt det ikke er noget jeg bestemmer eller andre. Men føler lidt salgsforaet er til os der normal er herinde alligevel. Det er en måde sikre en form for kvalitet og ikke de store chancer for snyd. Jeg kunne hvert fald aldrig drømme om at købe noget af en som lige har oprettet sig. Der findes jo masser af auktionssider til formålet, og der ovenikøbet nok er mere bid på sine varer f.eks. DBA.

Foraet herinde er lidt mere hmm eksklusiv. :)

(Det skal lige siges jeg har været her de sidste 9 år, kan dog ikke dokumenterer det da dette er en "ny" bruger mistede min anden da vi skiftede design.)
Gravatar #57 - slemmebirk
18. jul. 2011 16:48
Jeg har ikke hørt fra sælger fyi.
Gravatar #58 - cyandk
18. jul. 2011 19:11
slemmebirk (57) skrev:
Jeg har ikke hørt fra sælger fyi.


Og du finder det mærkeligt at han er skredet langt væk fra denne side, med alt det lort folk har skrevet??

Det ville et hver rationalt menneske gøre.
Gravatar #59 - slemmebirk
18. jul. 2011 19:13
#58

Helt bestemt jo, er begyndt at lede efter telefon til hende andetsteds :)
Gravatar #60 - Mnc
19. jul. 2011 06:06
Jeg synes nu ellers at vi er ret flinke ved ham, i hvert fald i starten.

Jo da, der er lidt spas og inside-jokes, men de fleste burde da kunne skille tingene ad.

#14 kommer måske lige tidligt nok, så man skal kende tonen på forummet (eller have humor) før man kan se, at det kan være en joke.

Alt i alt, så mener jeg at tråden er forholdsvis kosher, indtil #19 hvor det pludselig bliver til "JEG HADER ALLE".
Gravatar #61 - Henrik.S
19. jul. 2011 10:54
Jeg er ikk intreserret i at sælge min mobil her inde. Da jeg ærlig talt syntes i spammer tråden...

Det er måske ikke det rigtige sted at sælge en mobil. Så jeg prøver et andet sted.

Mvh
Gravatar #62 - tazimn
19. jul. 2011 11:03
Ærgerligt.. Der var ellers 1-2 der var interesseret.. Men pøj pøj..
Gravatar #63 - MiniatureZeus
19. jul. 2011 11:04
Henrik.S (61) skrev:
Jeg er ikk intreserret i at sælge min mobil her inde. Da jeg ærlig talt syntes i spammer tråden...

Det er måske ikke det rigtige sted at sælge en mobil. Så jeg prøver et andet sted.

Mvh


Held og lykke Mvh.
Gravatar #64 - Mnc
19. jul. 2011 11:15
Henrik.S (61) skrev:
Det er måske ikke det rigtige sted at sælge en mobil.
Teknologi på et tech-news-site. Nej fy for den.
Gravatar #65 - Chewy
19. jul. 2011 22:00
@61
Da jeg ærlig talt syntes i spammer tråden...


Hvis din tråd ikke regelmæssigt bliver bumpet, så forsvinder den djævelsk nemt i virvaret af andre tråde der konstant bliver oprettet og bumpet..

Så i sidste ende gavner det faktisk dine chancer for at få solgt hvad du nu end prøver på at sælge. Selvom du måske ikke kan se det...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login