mboost-dp1

S: Logitech Illuminated tastatur


Gå til bund
Gravatar #51 - hgul
14. jul. 2011 15:34
amizphy (45) skrev:

Nej, prisen er den samme, uanset om man henter den, eller man får den tilsendt. Prisen er 300 kr. Den skal da ikke være billigere hvis man selv afhenter den, frem for hvis jeg sender den. Jeg tilbyder da bare at sende pakken uden omkostning for køberen, men derfor skal jeg da stadig have prisen for varen, som er 300 kr. Så simpelt er det.


Prisen er den samme for køberen ja, men man får i princippet mere for pengene ved at få det tilsendt da man så ikke selv har omkostningerne og besværet ved at afhente varen selv. Du får jo også væsentligt mindre ud af det ved at skulle sende det, da porto mig bekendt ikke er gratis.

Og det regnestykke burde ikke være så svært at gennemskue ;-)
Gravatar #52 - amizphy
14. jul. 2011 15:43
hgul (51) skrev:
amizphy (45) skrev:

Nej, prisen er den samme, uanset om man henter den, eller man får den tilsendt. Prisen er 300 kr. Den skal da ikke være billigere hvis man selv afhenter den, frem for hvis jeg sender den. Jeg tilbyder da bare at sende pakken uden omkostning for køberen, men derfor skal jeg da stadig have prisen for varen, som er 300 kr. Så simpelt er det.


Prisen er den samme for køberen ja, men man får i princippet mere for pengene ved at få det tilsendt da man så ikke selv har omkostningerne og besværet ved at afhente varen selv. Du får jo også væsentligt mindre ud af det ved at skulle sende det, da porto mig bekendt ikke er gratis.

Og det regnestykke burde ikke være så svært at gennemskue ;-)

Porto er gratis for mit vedkommende, derfor er prisen den samme. Det må derfor være op til køberen selv, om han vil afhente den og bruge besværet på det, eller den kan blive sendt gratis til køberens adresse. Det er derfor, at prisen er den samme, og forbliver den samme - uanset om man ønsker at afhente den, eller få den tilsendt. Sådan er det.
Gravatar #53 - MiniatureZeus
14. jul. 2011 15:44
this is fun!
Gravatar #54 - amizphy
14. jul. 2011 15:47
MiniatureZeus (53) skrev:
this is fun!

Mega.
Gravatar #55 - apkat
14. jul. 2011 16:17
amizphy (52) skrev:
Porto er gratis for mit vedkommende

wat?
Gravatar #56 - fjols
14. jul. 2011 16:18
Han stjæler vel en håndfuld frimærker der hvor han arbejder eller lignende.
Gravatar #57 - amizphy
14. jul. 2011 16:19
apkat (55) skrev:
wat?

Hvorfor er det vigtigt for dig at gå op i? Det har jo intet med salget at gøre.
Gravatar #58 - amizphy
14. jul. 2011 16:19
fjols (56) skrev:
Han stjæler vel en håndfuld frimærker der hvor han arbejder eller lignende.

Korrekt, fjols. :)
Gravatar #59 - apkat
14. jul. 2011 16:24
amizphy (57) skrev:
Hvorfor er det vigtigt for dig at gå op i? Det har jo intet med salget at gøre.

Nogle samler på frimærker (dig?) og vi andre går op i andre ting. Jeg går op i priserne for hvad folk betaler for at sende pakker, og er meget interesseret i hvad du betaler, og hvorfor.
Gravatar #60 - amizphy
14. jul. 2011 16:34
Smid mig en privat besked, hvis vedkommende er interesseret i at købe dette tastatur for 300 kr.!
Gravatar #61 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. jul. 2011 17:09


amizphy (60) skrev:
Smid mig en privat besked, hvis vedkommende er interesseret i at købe dette tastatur for 300 kr.!



Gider da ikke spilde min tid med at skrive en PM?



275 kr MED PrivatGaranti® og 225 UDEN garantien (sendt selvfølgelig)...
Gravatar #62 - Danish Dude
14. jul. 2011 17:18

Hvis det skal være på den måde, byder jeg kr. 300.- plus 4 Euro i mønter for tastaturet UDEN PrivatGaranti® - men så vil jeg også selv have lov til at hente det, så du ikke sparer portoen, som er gratis!

Er du hjemme i aften?
Gravatar #63 - amizphy
14. jul. 2011 17:36
Danish Dude (62) skrev:
Hvis det skal være på den måde, byder jeg kr. 300.- plus 4 Euro i mønter for tastaturet UDEN PrivatGaranti® - men så vil jeg også selv have lov til at hente det, så du ikke sparer portoen, som er gratis!

Er du hjemme i aften?

Det er en aftale. 300 danske kroner er fint. Ja, jeg er hjemme i aften. :)
Gravatar #64 - Danish Dude
14. jul. 2011 17:40
amizphy (63) skrev:
Danish Dude (62) skrev:
Hvis det skal være på den måde, byder jeg kr. 300.- plus 4 Euro i mønter for tastaturet UDEN PrivatGaranti® - men så vil jeg også selv have lov til at hente det, så du ikke sparer portoen, som er gratis!

Er du hjemme i aften?

Det er en aftale. 300 danske kroner er fint. Ja, jeg er hjemme i aften. :)


Nu skal vi ikke til at hustle om prisen igen, vel?! Jeg giver sgu ikke mere... kr. 300.- + 4 Euro! B~)

PM mig adressen og tlf.nummer - så punper pumper jeg cyklen!
Gravatar #65 - amizphy
14. jul. 2011 17:45
Danish Dude (64) skrev:
amizphy (63) skrev:
Danish Dude (62) skrev:
Hvis det skal være på den måde, byder jeg kr. 300.- plus 4 Euro i mønter for tastaturet UDEN PrivatGaranti® - men så vil jeg også selv have lov til at hente det, så du ikke sparer portoen, som er gratis!

Er du hjemme i aften?

Det er en aftale. 300 danske kroner er fint. Ja, jeg er hjemme i aften. :)


Nu skal vi ikke til at hustle om prisen igen, vel?! Jeg giver sgu ikke mere... kr. 300.- + 4 Euro! B~)

PM mig adressen og tlf.nummer - så punper pumper jeg cyklen!

Selvfølgelig skal vi ikke det - det er derfor jeg siger, at 300 kr. er fint, og jeg derfor ikke behøver de 4 euro også - men det er op til dig, bare jeg får mine 300 kroner. Jeg har lige smidt dig en PM. :)
Gravatar #66 - Mnc
14. jul. 2011 17:51
Kun på newz.dk kan man bruge 60+ posts på at få afsat et "helt fantastisk keyboard, som er kun 9 mm tykt & helt utroligt skønt at skrive og game på" på nogle timer. :D
Gravatar #67 - Danish Dude
14. jul. 2011 18:36

HA, suckers!
Denne besked er skrevet på mit nye lys-tastatur! Det er klart tilladt at være pisse misundelige!

.. og jeg fik ham til sælge det for den aftalte pris... amizphy var lige ved at lade som om, at de 4 Euro var lige meget, men jeg var hård som stål og holdt fast på, at han SKULLE have dem!! B~)

Danish... nu med gardinerne trukket ned og lyset slukket!
Gravatar #68 - Mnc
14. jul. 2011 18:38
Danish Dude (67) skrev:
Det er klart tilladt at være pisse misundelige!
Phew, troede lige at jeg var ved at træde nogen over tæerne, ved at sidde og surmule i mørket.
Jeg har lige stødt min tå, hvilket aldrig ville være sket hvis jeg bare havde købt dét tastatur! :(
Gravatar #69 - Danish Dude
14. jul. 2011 18:44

#68

Forstår dig godt!
Jeg har det faktisk lidt blandet med at lade mine fantastiske handelsevner styre køb- og salgstrådene herinde!

F.eks. min sidste handel, hvor en Windows Home Server licens skiftede hænder. Jeg gik måske over stregen og holdt benhårdt på, at der ikke skulle betales for den - til gengæld ville jeg gerne selv betale for portoen!
Håber at MZ bliver glad for den! B~)

Danish
Gravatar #70 - MiniatureZeus
14. jul. 2011 18:46
Danish Dude (69) skrev:
#68

Forstår dig godt!
Jeg har det faktisk lidt blandet med at lade mine fantastiske handelsevner styre køb- og salgstrådene herinde!

F.eks. min sidste handel, hvor en Windows Home Server licens skiftede hænder. Jeg gik måske over stregen og holdt benhårdt på, at der ikke skulle betales for den - til gengæld ville jeg gerne selv betale for portoen!
Håber at MZ bliver glad for den! B~)

Danish

Det gjorde jeg!

; )
Gravatar #71 - Danish Dude
14. jul. 2011 19:33
MiniatureZeus (70) skrev:
Det gjorde jeg!

; )


Super - jeg var bare bange for, at jeg måske havde været lidt for hård i forhandlingerne, men du virker OK! B~)
Gravatar #72 - LinguaIgnota
14. jul. 2011 19:45
For helvede, jeg ser først tråden nu. Er det for sent at spørge om armory-links? :'(
Gravatar #73 - Makey
14. jul. 2011 19:57
Jeg glæder mig til at høre Danish græde over hans manglende kvittering.

Når det så er sagt, fantastisk tastatur, men et rigtig dårligt skift fra et G15 eller lignende med høje mekaniske taster e.lign. (hvilket jeg gjorde). Men, nyd det, mit har holdt til en del tæsk, smøger, øl, sodavand, cola, pizzaslizes mm. uden at fejle (stue-TV-keyboard).
Gravatar #74 - izym
14. jul. 2011 21:01
#73

G15 har ikke mekaniske taster. Sure, de er høje, men bestemt ikke mekaniske.
Gravatar #75 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. jul. 2011 09:21
Danish Dude (67) skrev:
HA, suckers!
Denne besked er skrevet på mit nye lys-tastatur! Det er klart tilladt at være pisse misundelige!

.. og jeg fik ham til sælge det for den aftalte pris... amizphy var lige ved at lade som om, at de 4 Euro var lige meget, men jeg var hård som stål og holdt fast på, at han SKULLE have dem!! B~)

Danish... nu med gardinerne trukket ned og lyset slukket!



Æv! Kunne godt ha brugt et mere af dem :D Et kanon tastatur... oh well! Du slog mig med 4€!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login