mboost-dp1

HP G62 Notebook PC


Gå til bund
Gravatar #1 - Zaimoa
29. jul. 2011 15:38
Lækker Notebook fra HP, 2x 2,3 GHz Intel Pentium Dual-core Processorer, 2x 2 GB DDR-2 800 MHz ram, 300 GB 7200 Rpm HDD, Cd/DVD brænder, indbygget HP webcam, indbygget Multicard Reader der læser SD/MS/Pro/MMC og XD, 3x USB 2,0 indgange, 1x HDMI indgang( Til visning af billeder, videoer osv på HDMI kompatible enheder)

Computeren er købt i Usa i september 2010, og da den er amerikansk er der visuelt ikke æøå knapper på tastaturet, men softwaren er dansk, så æøå knapperne ligger de samme steder som på en dansk PC, det er en vanesag ; ) ellers er tastatur layoutet præcis som på en dansk PC.

Der medfølger i prisen en Seagate 1 Tb ekstern HDD og en Logitech MX1100 Laser Cordless mus, Der er installeret Windows 7 Ultimate, og så medfølger der Microsoft Office 2007, 1 års beskyttelse fra Norton Internet Security.
Giv et bud, er åben for forhandlinger.
Sælges grundet køb a Macbook Pro, fejler intet og ingen buler eller ridser

Pris 4500,- kom med et bud : )

Billeder adresse osv kan findes her - http://www.dba.dk/hp-g62-notebook-pc-23-ghz-4/id-7...
Gravatar #2 - MiniatureZeus
29. jul. 2011 15:57
Hvad er det præcise modelnummer.. G62 er en relativt stor serie..
Gravatar #3 - Zaimoa
29. jul. 2011 16:26
Over Hp.com har jeg skrevet produkt nr XB091UA i deres support/driver søge base, den viser herefter denne side

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategor...

HP G62-226NR Notebook PC
Gravatar #5 - MiniatureZeus
29. jul. 2011 18:28
Zaimoa (3) skrev:
Over Hp.com har jeg skrevet produkt nr XB091UA i deres support/driver søge base, den viser herefter denne side

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategor...

HP G62-226NR Notebook PC

wat.. men tak..
Gravatar #6 - Zaimoa
29. jul. 2011 18:59
wat??
Gravatar #7 - MiniatureZeus
29. jul. 2011 19:06
Læs #3 igen og spørg (=wat) dig selv om det giver mening..
Gravatar #8 - Zaimoa
29. jul. 2011 20:52
MiniatureZeus - du efterspørger et specifikt modelnummer på den omtalte bærbar, derefter poster jeg at jeg har været inde på Hp´s hjemmeside og har skrevet produktets modelnummer i deres support/driver database. jeg poster ligeledes et link til bærbarens oplysninger på den amerikanske hp hjemmeside, så du selv kan sidde og kigge på hvad maskinen indeholder osv. udover det skriver jeg nedenunder, præcis hvad modelnummeret er??

I næste indlæg sender jeg endda et link til maskinens tekniske specs, så du os kan sidde og kigge det igennem hvis du var interesseret i at købe den, så forstår ikk rigtig hvad det er du finder svært at finde ud a? : )

Tror det staves What, hvis du gik efter at skrive hvad på Engelsk.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
29. jul. 2011 20:56
Igen, læs #3 og ser om det giver mening.
Wat er et meme på newz.dk
Gravatar #10 - fjols
29. jul. 2011 21:43
Zaimoa (1) skrev:
ellers er tastatur layoutet præcis som på en dansk PC.


Kan dette virkelig passe?
Jeg har selv en computer med amerikansk tastatur layout og rent fysisk mangler knappen mellem Z og den venstre shift knap hvor man på et dansk tastatur skriver "<>\".
Gravatar #11 - Mnc
30. jul. 2011 07:24
Ét eksempel på et layout.

Det ligner ikke rigtigt "dansk bortset fra æøå". :P
Gravatar #12 - fjols
30. jul. 2011 08:26
Det han mener er, at der er samme antal knapper som på et dansk tastatur og de fleste nørder kan vel blindskrift.
Det du viser der er jo netop som et dansk, hvorimod min bærbare mangler den knap til venstre for Z.
Hvordan OP's ser ud, er jo så det store spørgsmål.
Gravatar #13 - Emil
30. jul. 2011 09:38
MiniatureZeus (9) skrev:
Wat er et meme på newz.dk


Måske du skulle overveje ikke at trolle/deraile samtlige salgstråde med indforstået humor fra KYNZ; de fleste brugere fatter det ikke, og du opnår højest et lille smil fra de 5-10 brugere, der gør, mens alle vi andre bare synes, du er en nar.
Gravatar #14 - izym
30. jul. 2011 12:15
Emil (13) skrev:
Måske du skulle overveje ikke at trolle/deraile samtlige salgstråde med indforstået humor fra KYNZ; de fleste brugere fatter det ikke, og du opnår højest et lille smil fra de 5-10 brugere, der gør, mens alle vi andre bare synes, du er en nar.

Lige p.t. derailer han ikke. At sige han troller kunne man måske lige slippe af sted med, men kun lidt. Han spørger jo rent faktisk ind til produktet, men forstår ikke helt det svar han får i #3. Det er nærmere dig, der derailer ved, at lede topic over på MZs brug af KYNZ-humor.
Gravatar #15 - MiniatureZeus
30. jul. 2011 13:04
#13 wtf..

Hvis du forstå hvad OP mener i #3 så godt for dig.. Jeg fatter det i hvert fald ikke..

Eller, jeg forstod det som om, han havde skrevet det fulde modelnummer i sin salgstekst eller på dba.dk, og kunne overhovedet ikke se hvor han havde skrevet det henne.

Var/er sådan set oprigtigt interesseret i computeren, da min søster skal bruge en ny..
Prisen er dog alt for høj..

Jeg vil da, som #14 er inde på, i stedet mene at du derailer tråden... Men OP har tydelig vis forladt tråden alligevel..
Gravatar #16 - Zaimoa
30. jul. 2011 13:34
Godt i alle sammen får jer en god diskution omkring diverse ting og sager : )

MiniatureZeus - Hvis du er interesseret i at handle må du jo komme med en anden pris en den skrevne? skriver jo at jeg er åben for forhandling. Du kan få bærbaren alene for 3000,- så betaler jeg fragtomkostningerne?
Gravatar #17 - Zaimoa
30. jul. 2011 13:35
Har ikke forladt tråden, ønsker bar ikke at deltage i jeres diskutioner, da jeg kun er interesseret i at sælge min bærbar, og desuden ikke er stamkunde her på sitet, derfor kender jeg ikke jeres udtryk osv.
Gravatar #18 - MiniatureZeus
30. jul. 2011 13:41
Zaimoa (16) skrev:
Godt i alle sammen får jer en god diskution omkring diverse ting og sager : )

MiniatureZeus - Hvis du er interesseret i at handle må du jo komme med en anden pris en den skrevne? skriver jo at jeg er åben for forhandling. Du kan få bærbaren alene for 3000,- så betaler jeg fragtomkostningerne?
'

Hun er lige i udlandet pt., så skriver en besked til hende. Ved dog ikke om det med US layout er noget for hende..

3k er dog vidst inden for hendes prisramme.
Gravatar #19 - Zaimoa
30. jul. 2011 14:04
MiniatureZeus - Helt i orden, lad mig vide hvad du finder ud a. : )
Gravatar #20 - Zaimoa
2. aug. 2011 15:12
MiniatureZeus - Noget nyt fra din søster? bar en forespørgsel
Gravatar #21 - MiniatureZeus
2. aug. 2011 15:23
Nej har ikke snakket med hende endnu. Hun kommer hjem torsdag eller fredag svjh..
Men hold den ikke tilbage, hvis du får bud andet steds fra..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login