mboost-dp1

High-end "Gamer" Komplet


Gå til bund
Gravatar #51 - Stonedizzy
3. mar. 2011 13:26
Altså Free Bumps er det jo blevet til.

HF
Gravatar #52 - MiniatureZeus
3. mar. 2011 13:29
Alrekr (50) skrev:
Uovervindeligt? Pis også, så kan vi ikke kæmpe mod dig mere...

Efter møde med invincible train

http://1.bp.blogspot.com/_cCpnx25UUd4/Sm1vSx0eEjI/...
Gravatar #53 - milandt
3. mar. 2011 13:32
Gravatar #54 - Alrekr
3. mar. 2011 13:33
Gravatar #55 - LinguaIgnota
3. mar. 2011 13:34
Gravatar #56 - Alrekr
3. mar. 2011 13:37
LinguaIgnota (55) skrev:
Amidoinitrite?


Nope
Gravatar #57 - MiniatureZeus
3. mar. 2011 13:38
Gravatar #58 - Alrekr
3. mar. 2011 13:41
MiniatureZeus (57) skrev:
whoops!


Nu skal vi vel heller ikke tage den for langt..
Gravatar #59 - MiniatureZeus
3. mar. 2011 14:13
Nej, er igang med at rulle den tilbage på sporet!
Gravatar #60 - Alrekr
3. mar. 2011 14:18
Ej! Vi var jo begge to på vej....
Gravatar #61 - Slettet Bruger [2757173171]
3. mar. 2011 14:19
Gravatar #62 - MiniatureZeus
3. mar. 2011 14:19
Ej, nu er min næse hel flad.. :(
Gravatar #63 - vandfarve
3. mar. 2011 16:48
Hva' fanden er der galt med jer, hippier?
Gravatar #64 - Riotfellow
3. mar. 2011 17:05
Vi kan godt lide tog?
Gravatar #65 - milandt
3. mar. 2011 17:09
Jeg ville godt have budt på den spille-computer egentlig, men nu kan jeg slet ikke overskue den her tråd længere. *suk* jeg giver op og køber en Playstation 2 i stedet.
Gravatar #66 - Stonedizzy
3. mar. 2011 17:27
Suk suk (:

Hvis det nu var en reel henvendelse, havde du bare fået min mail (:
Gravatar #67 - Cutepuppy
3. mar. 2011 17:48
Det er egentligt sjovt som folk frygter at Newz nogen gange laver ændringer som kunne virke som om man er på vej mod Arto, f.eks. det her samarbejde med Freeway for nogen år siden som skabte ramaskrig på newz, men jeg kan slet ikke se problemet, forummet er jo allerede reduceret til Arto niveau.

Det var lidt en sport at trolle WoW account sælgere osv, men der er åbenbart ikke nok af dem, for nu bliver alle tråde totalt smadret lynhurtigt.

Der er mange der siger de kommer til newz for forummets skyld, men efterhånden er det jo bare uendelige spam tråde og så ellers en free for all med flest point til den der først smadrer en tråd, det er sørgeligt.
Gravatar #68 - Fjolle
3. mar. 2011 17:54
Meh. Der er sku meget sjovt her stadigvæk.

Problemet er folk der registrerer sig bare for at sælge ting. Om det så er wow-kontoer, computere, pistoler eller mp3-afspillere.
Gravatar #69 - Stonedizzy
3. mar. 2011 17:58
Fjolle (68) skrev:
Meh. Der er sku meget sjovt her stadigvæk.

Problemet er folk der registrerer sig bare for at sælge ting.


- Hvorfor mon ?

Der er da ingen der gider at hænge ud på det her børneforum. Tjek de sidste 2 sider... spam, spam, spam.
Gravatar #70 - Fjolle
3. mar. 2011 18:10
Øh. Ja. Du demonstrerer jo tydeligt problemet.

Du har ikke formået at skrive i andre tråde end i den hvor du prøver at overbevise folk om at give dig 13k for en brugt computer.
Gravatar #71 - Stonedizzy
3. mar. 2011 18:20
Overbevise ?

Det er en annonce.

du har åbenbart ikke den store viden indenfor Hardware.
Gravatar #72 - NightZtorm
3. mar. 2011 18:25
stonedizzy har hermed overbevist mig... Dette er og skal forblive, en salgstråd!!! nogen herinde der sælger et tog?
Gravatar #74 - Alrekr
3. mar. 2011 18:33
#73: Du mener vel svanse rundt om den grønne grød? I øvrigt mangler jeg en ratingmulighed: Ulækker.
Gravatar #75 - LinguaIgnota
3. mar. 2011 18:35
Crying emo faggots are crying. :'(
Gravatar #76 - Colapusheren
3. mar. 2011 18:46
Cutepuppy (67) skrev:
Det er egentligt sjovt som folk frygter at Newz nogen gange laver ændringer som kunne virke som om man er på vej mod Arto, f.eks. det her samarbejde med Freeway for nogen år siden som skabte ramaskrig på newz, men jeg kan slet ikke se problemet, forummet er jo allerede reduceret til Arto niveau.

Det var lidt en sport at trolle WoW account sælgere osv, men der er åbenbart ikke nok af dem, for nu bliver alle tråde totalt smadret lynhurtigt.

Der er mange der siger de kommer til newz for forummets skyld, men efterhånden er det jo bare uendelige spam tråde og så ellers en free for all med flest point til den der først smadrer en tråd, det er sørgeligt.


Lige for at kommentere en smule seriøst på dit indlæg, så mener jeg ikke du har ret i alle punkter.

Bevares, som det så fint er illustreret her, så har brugerne på Newz en tendens til at trolle folk, der kun opretter en tråd for at sælge deres hardware (eller hvad det nu måtte være). Brugerne ved godt, at sælger ikke har interesse i at være en del af newz, og så snart "lortet" er solgt, er de langt væk igen. Det er generelt opfattet som dårlig stil at benytte forummet på den måde (der findes dba.dk til den slags?), og jeg tror det er grunden til at salgstråde som denne ikke bliver taget alvorligt.

Ved at kigge i køb/salg kategorien kan der findes talrige eksempler på seriøse salgstråde, oprettet af folk, der har været en del af newz i længere tid.

Jeg oprettede mig første gang på newz for forummets skyld. Jeg bliver stadig underholdt hver eneste dag! :)

TL:DR: Newz' brugere ønsker ikke, at folk kun benytter forummet til at sælge deres lort.
Gravatar #77 - holmen
3. mar. 2011 18:55
#76

Jeg synes det er synd at der ikke bliver gennemført flere handler her på newz, så jo flere seriøse salgstråde, jo bedre.

Jeg ved godt, at folk her godt ved hvad tingene er værd, og derfor købes/sælges her, nærmest aldrig, til dba-priser.

TL:DR: Newz' brugere ønsker ikke, at folk kun benytter forummet til at sælge deres lort.

Så længe det er seriøse tråde, som denne, kan jeg ikke se problemet; hvis vi / I / who-the-fuck-ever synes sælger vil have for meget for sin vare, så gå uden om tråden.

Hvis det er en der sælger wow-account(s) / guld / whatever, så skal vedkommende naturligvis brændes over sagte ild.
Det samme gælder folk der opretter en bruger, udelukkende for at sælge en design-T-shirt til 1.200 kr, eller andre ting, som på ingen måde passer til newz.dk's målgrupper.
Gravatar #78 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
3. mar. 2011 18:59
tl;dr

Efter de første 50 kommentarer var jeg allerede ved at være flad af grin .... Jeg æææælsker salgstråde på Newz :D

Vi burde melde os til DM i comedy :P
Gravatar #79 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
3. mar. 2011 19:02
milandt (65) skrev:
Jeg ville godt have budt på den spille-computer egentlig, men nu kan jeg slet ikke overskue den her tråd længere. *suk* jeg giver op og køber en Playstation 2 i stedet.


Du kan købe min incl 2 spil og en ridset singstar

Samlet pris:

2200

1000 kr for ny PS2
1500 for 3 spil

Da den ikke er meget brugt må det være en fair pris? :D


- edit -
(jeg spammer lige lidt)
Eco-train
Gravatar #80 - Stonedizzy
3. mar. 2011 19:15
Mon de lukker og slukker for Newz.dk snart ?
Gravatar #81 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
3. mar. 2011 19:20
Stonedizzy (80) skrev:
Mon de lukker og slukker for Newz.dk snart ?


Aaaahahahahahaa... hvem fa'en skulle gøre det? Du aner slet ikke hvad du et gået ind til :P
Gravatar #82 - vandfarve
3. mar. 2011 19:35
Stonedizzy (80) skrev:
Mon de lukker og slukker for Newz.dk snart ?


Og med "de" mener du Terracide?
Gravatar #83 - Daniel-Dane
3. mar. 2011 19:43
Netbanken lukker oftere.
Gravatar #84 - Jakob Jakobsen
3. mar. 2011 19:48
Stonedizzy (80) skrev:
Mon de lukker og slukker for Newz.dk snart ?


Enten er du ufatteligt dum. Eller også så har du ikke været klog nok til at bruge 5 minutter herinde, før du startede din salgstråd.
Gravatar #85 - Stonedizzy
3. mar. 2011 19:50
Jakob Jakobsen (84) skrev:
Enten er du ufatteligt dum. Eller også så har du ikke været klog nok til at bruge 5 minutter herinde, før du startede din salgstråd.


Vil du uddybe det engang? .. Bassemand
Gravatar #86 - Jakob Jakobsen
3. mar. 2011 19:51
Stonedizzy (85) skrev:
Vil du uddybe det engang? .. Bassemand


Behøves ikke... Du har lige selv givet svaret.
Gravatar #87 - vandfarve
3. mar. 2011 19:56
Stonedizzy (85) skrev:
Vil du uddybe det engang? .. Bassemand


Hvad, som det kære community prøver at forklare dig, er, at der hersker en meget bestemt stemning herinde. Vi beskytter hinanden, og vi beskytter siden på den måde, som vi finder bedst.

Jovist, kan man finde nogle uheldige elementer herinde, men jeg er lige så bevidst om, at nogen af Danmarks mest intelligente mennesker også besøger siden.

Jeg må derfor på det kraftigste anbefale dig ikke at gøre dig uvenner med for mange på forummet. Det er ikke en trussel, men blot en høflig opfordring, fordi folk kan desværre godt udvise skræmmende tendenser udi googlingens smukke kunst.
Gravatar #88 - Bllets
3. mar. 2011 20:05
vandfarve (87) skrev:
Jeg må derfor på det kraftigste anbefale dig ikke at gøre dig uvenner med for mange på forummet. Det er ikke en trussel, men blot en høflig opfordring, fordi folk kan desværre godt udvise skræmmende tendenser udi googlingens smukke kunst.


Og nogen er så fanzy at de slet ikke bruger google, men bare sender anonymous efter dig...

Eller endnu værre... Lingu kommer efter dig!
Gravatar #89 - Stonedizzy
3. mar. 2011 20:08
Tråden gik af sporet efter de første par indlæg.

Newz fungerer åbenbart ikke som et reelt forum, hvor der er mulighed for salg i relevante sager.

Alt lukkes herfra.
Gravatar #90 - Woller
3. mar. 2011 20:08
I like Trains!
Gravatar #91 - Stonedizzy
3. mar. 2011 20:08
Bliver der nu også trusler ?

... fantastisk site.
Gravatar #92 - Woller
3. mar. 2011 20:10
Stonedizzy (91) skrev:
Bliver der nu også trusler ?

... fantastisk site.

Ja...
Gravatar #93 - Daniel-Dane
3. mar. 2011 20:11
Stonedizzy (89) skrev:
Alt lukkes herfra.
Woller (90) skrev:
I like Trains!
Stonedizzy (91) skrev:
Bliver der nu også trusler ?
wat
Gravatar #94 - MiniatureZeus
3. mar. 2011 20:13
Stonedizzy (89) skrev:
Tråden gik af sporet efter de første par indlæg.

Newz fungerer åbenbart ikke som et reelt forum, hvor der er mulighed for salg i relevante sager.

Alt lukkes herfra.

Reminds me of..
Gravatar #95 - Jakob Jakobsen
3. mar. 2011 20:13
Stonedizzy (89) skrev:
Newz fungerer åbenbart ikke som et reelt forum, hvor der er mulighed for salg i relevante sager.


Jo, Newz fungerer netop godt som et forum, hvilket det faktisk er.
Derimod så er det ikke DBA, hvor man melder sig til for at skyde en salgstråd af, for derefter at forsvinde fra siden.
Gravatar #96 - vandfarve
3. mar. 2011 20:16
Jakob Jakobsen (95) skrev:
Jo, Newz fungerer netop godt som et forum, hvilket det faktisk er.
Derimod så er det ikke DBA, hvor man melder sig til for at skyde en salgstråd af, for derefter at forsvinde fra siden.


Dumt spørgsmål, men hvorfor kan vi ikke lide folk, der sælger dyre ting? Siden hvornår kom det på dagsordenen?
Gravatar #97 - Daniel-Dane
3. mar. 2011 20:18
Din mor.
Gravatar #98 - MiniatureZeus
3. mar. 2011 20:24
Daniel-Dane (97) skrev:
Din mor.

Mother-train
Gravatar #99 - Bllets
3. mar. 2011 20:28
Daniel-Dane (93) skrev:
Woller (90) skrev:
I like Trains!
Stonedizzy (91) skrev:
Bliver der nu også trusler ?
wat


Jeg tror han opfatter mit svar som en trussel... Hvilket endnu mere viser han er på det forkerte forum :)

http://mybroadband.co.za/vb/attachment.php?attachm...
Gravatar #100 - Alrekr
3. mar. 2011 20:33
Stonedizzy (80) skrev:
Mon de lukker og slukker for Newz.dk snart ?


Umuligt, alle tal viser at MacNation får flere og flere besøgende, så de kan ikke gøre noget galt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login