mboost-dp1

Arbejd hjemmefra - Findes der noget ordenligt?


Gå til bund
Gravatar #1 - lolage
27. aug. 2008 14:03
Heii.
Da jeg ikke skal på handeskolel før næste år skal jeg have et nyt job til at holde mig i gang med. Jeg tænkte om jeg kunne få noget hvor man arbejder hjemmefra på sin computer. Evt. supporter i et form for forum eller ringe til folk og give alle mulige tilbud (noget i den stil x)).

Nogen der kender til noget ordenligt? Har kigget på WFH (Work from home) men det var åbenbart det der hed "herbalife" hvilket ikke skulle være så godt. Dvs. noget snyd firma :l.

Anyway, hvis nogen kender til noget så skriv endelig!!

- På forhånd tak.
Gravatar #2 - Magten
27. aug. 2008 14:08
Prøv at søge hos nogle af de der statistik firmaer.. Der plejer man at kunne få lov til at sidde hjemme og arbejde.. :)
Gravatar #3 - lolage
27. aug. 2008 14:14
Hva går det ud på? Og det er nu mer et fritidsjob (er kun 16). Kan det så lade sig gøre i det hele taget i min alder? (Glemte at nævne i #1)
Gravatar #4 - TullejR
27. aug. 2008 15:02
Let røven og kom uden for husets vægge og find et rigtigt job.

Lidt motion er sikkert heller ikke en dårlig idé, efter din mentalitet at dømme, så du kan vel gøre som andre på din alder, og gå med aviser/reklamer.
Gravatar #5 - lolage
27. aug. 2008 15:28
Aviser/reklamer er ude af billedet (gjorde jeg da jeg var 13-14, alt for hårdt :D). Anyway hvis det bliver noget udearbejde ved jeg de hyrer i Jysk- Gider simpelthen ikke købmand eller tankstationer. Men holder mig stadig til et hjemmearbejde hvis der er et.
Gravatar #6 - cazotaro
27. aug. 2008 15:38
Havde godt nok forbindelsen i orden, men min fars (jeg er ligesom dig kun 16) arbejde skulle flytte til et ny bygning og sammenlægges med nogle andre virksomheder, så de skulle bruge et nyt lagersystem. Alle varene skulle så oprettes og have en ny lagerplads. Jeg sad så hjemme og flytte store dele af deres vare i systemet.
Mener også at en af mine venner laver noget statistik noget for hans mors arbejde.

Ved dog ikke lige hvordan man kan få noget i den stil, men det findes da.
Gravatar #7 - lolage
27. aug. 2008 16:21
Fandt www.studiejobs.dk, kan måske finde noget.
Hvad jeg dog fandt af hjemmearbejde - dog lidt upassende - var sæddonor xD
Gravatar #8 - vandfarve
27. aug. 2008 16:27
Jeg tvivler på, at du må arbejde hjemmefra som sæddonor. De skal vel have en eller anden dokumentation for, at prøven ikke er "forurenet", og at den faktisk er din!

Måske skulle du bare prøve at finde et stille og roligt kontorjob. Det vil være nederen for dig, hvis du det næste år kun skal sidde der hjemme, mens du med et "rigtigt" job både kan få nye kolleger, der kan blive venner, du vil komme med til fester og fredagsbarer, ligesom du vil få julegaver osv. Alt taler for, at du skal ud i den virkelige verden og gøre dit.

Caller-jobs i diverse forsikringsselskaber eller forsyningsselskaber såsom TDC og DONG er ikke dårlige. Jeg kan særligt anbefale DONG Energy i Gentofte, som skulle have et fedt socialt arbejdsmiljø.
Gravatar #9 - lolage
27. aug. 2008 17:31
Det med sæddonor var nu en joke :b.

Men ang. DONG, ville det så kræve jeg skulle lave mine "calls" der fra (Gentofte) eller hjemmefra? Bor nemlig ikke ligefrem tæt på Gentofte. (Tror jeg :l)
Gravatar #10 - TullejR
27. aug. 2008 19:06
Seriøst, dude, du trænger til at komme væk fra huset (lyt lige til dig selv). Du kan ikke sidde på dit eget lille værelse i et helt år.
Så burde du i stedet tage dig sammen og komme i gang med din uddannelse.
Gravatar #11 - mooboo
27. aug. 2008 19:10
Du skal da køre post hver Lørdag. Se det var tider :)
Gravatar #12 - ajust
27. aug. 2008 19:14
Come on, du er 16 år gammel! Bliv nu servicemedarbejder i føtex eller flaskedreng i fakta, ligesom dine venner :)! Det er der da intet specielt galt med?
Gravatar #13 - lolage
27. aug. 2008 21:39
Nej det er det ikke #12, men ret hårdt fysisk. Og er ikke "stor" så at sige! :D. Desværre har jeg ikke kunnet finde noget hjemmearbejde :l. Så regner med Shell tankstation nu :/


edit:
Tak til jer der prøvede da :b
Gravatar #14 - amadeo
30. aug. 2008 20:31
Vær nu lidt seriøse, manden spørger om der findes et ordentligt hjemme-arbejde. Kan det ikke være ligegyldigt om han vil arbejde hjemme eller ej?

Jeg vil gerne høre, om der er nogle der har positive erfaringer med at arbejde hjemme osv. Jeg arbejder selv 20 timer ugentligt i øjeblikket, og ville mere end gerne tjene nogle ekstra skillinger - helst hjemmefra pga. tidsmangel.

Til #1: Jeg har hørt om "tastearbejde", fx indtastning af data til en database. Jeg har dog ikke prøvet det selv :P
Gravatar #15 - lolage
31. aug. 2008 00:15
Tror bare jeg nøjes med tanken, regnede nemlig med hvis jeg fik et hjemmearbejde at det skulle være det faste :b, og ikke et "ekstra".
Gravatar #16 - devonaflamingo
30. okt. 2023 19:30
Mange
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login