mboost-dp1

wifi repeater Q.


Gå til bund
Gravatar #1 - cytg
12. feb. 2008 12:02
Håber det er ok med et spørgsmål ? :)
Nu har jeg intereret gennem computercity's udvalg af devices til at forlænge rækkevidden af wifi netværk, og de er alle sammen baseret på løsninger der skal monteres direkte på routeren/access pointet, dette er ikke en optimal løsning da de gamle deler en linie med naboen (og kun får reception i den ene del af hytten).

Jeg leder efter noget ala
http://www.slashgear.com/inexpensive-wifi-repeater...
Jeg rammer også blank når jeg søger edbpriser eller er i det mindste usikker på hvad det er jeg kigger på.
Er der nogen der kan anbefale noget gear ? (altså en 'repeater' vi kan sætte i den del af mine forældres hus hvor der er modtagelse, som forstærker signalet så vi kan ramme resten af huset også).
Gravatar #2 - tgr
12. feb. 2008 12:05
Jeg har lige svært ved at forstå hvad det er du leder efter, men tror det er så noget lignende dette produkt fra Linksys:

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240461 (Slå popups fra og reload linket)
Gravatar #3 - slemmebirk
12. feb. 2008 12:11
jeg bruger netop den repeater som #2 har sendt et link til, eller bruger faktisk 2.. men det fungerer godt, mener jeg betalte 799 pr stk i computercity
Gravatar #4 - cytg
12. feb. 2008 12:14
Det er lige nøjagtigt sådan noget jeg kigger efter ja..
Muligvist et dumt spørgsmål, men den slags er vel vendor uafhængige? dvs et mærke ap, et andet mærke repeater, tredie mærke modtager ?

Super .. og underligt jeg ikke faldt over dem i CC !!! :)
Gravatar #5 - slemmebirk
12. feb. 2008 19:07
#4 kunne ik forestille mig at de er "låst" til et bestemt mærke, så længe de understøtter hinandes teknologier tror jeg ikke der er noget problem
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login