mboost-dp1

Et par spørgsmål


Gå til bund
Gravatar #1 - elxx
22. mar. 2004 15:42
Hejsa.
Hvis jeg bruger den grafike version, vil den så benytte SSE, SSE2 etc. og hvor meget betyder det egentligt?

Hvis jeg benytter console, hvordan kan jeg så følge med i hvorlangt den er nået?
Gravatar #2 - BiTE
22. mar. 2004 19:50
i console udgaven er der en god log samt en .txt fil der fortæller dig i % hvor langt du er.

Og man kan få et grafisk tool der fortæller dig det også - som også kan vise det over net. Det omtales vist i newz' egen faq.

Har desuden selv brugt den grafiske i over et år men er netop skiftet til console udgaven og starter den som service - det er noget mere lækkert.
Gravatar #3 - elxx
22. mar. 2004 23:13
Hvad betyder det, at man starter den som service?
Og så lige.. Min er startet helt forfra ved 0/400 :( efter jeg alsluttede programmet via ctrl-alt-delete. Er der noget jeg kan gøre for at rede den?
Gravatar #4 - mrmorris
23. mar. 2004 03:28
Det er der nok desværre ikke, men du kan evt. sætte checkpoint frekvensen ned således at den får mindre at miste hvis det skulle gå galt igen. Start evt. med at rydde op ved at slette alt i /work/ folderen under Folding@home.
Gravatar #5 - elxx
23. mar. 2004 22:01
Og der sker intet med mine statistikker hvis jeg gør dette?
Nu står der total wu's: 2.. bliver det ikke resetet?
Gravatar #6 - Scotty
23. mar. 2004 22:48
Brug CTRL+C for at afslutte consollen, istedet for CTRL+ALT+DEL, så terminere den og gemmer resultatet.
Gravatar #7 - mrmorris
24. mar. 2004 00:07
#5 Nej din statistik ligger skam på Stanford's servere! :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login