mboost-dp1

Superfantastisk (!) Computerparty i midtjylland, 30/1-1/2 :) Kom glad!


Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
21. jan. 2009 09:05
Hej med jer.

Jeg vil endnu engang lave en kort reklame for æ computerparty der bl.a. er berømt for at ligge 3km under Herning!
For den uopmærksomme læser vil jeg pointere at det sker i Lind, på Lind skole ... Lind som i "meget nær Herning"!

Der er ligenu omkring 45 tilmeldt (Nogen igennem ungdomsskolen og ikke på siden), hvilket betyder at der uden problemer er 50 pladser fri - Så hvis du vil bevise at du har 50 venner, så hiv fat i dem og tag dem med til en fed weekend :P

De fleste informationer kan læses på hjemmesiden: www.cin-party.dk, hvor tilmelding også foregår.

Der kan bl.a. Nævnes, projektore med mulighed for blandede spil - Normalt en som kører med Guitar Hero konstant (Der er indkøbt trådløse headsæts dertil, for at dæmpe larmen) og en med PC tilsluttet, men hvis man ønsker, er det tilladt at medbringe og bruge eget udstyr/spil til projektorne, hvis de ikke er i brug :)
Vi har et superstabilt og hurtigt kørende netværk, og en tilsvarende hurtig linie som nok skal trække alt det trafik i kaster efter den.

Der vil løbende være aktiviteter, bl.a. Multifunktionsmaskinekast m/præmier, fysisk aktivitet i gymnastikhal, Guitar Hero konkurrence og konkurrencer i de mest spillede spil.

Der er kantine med rigelige mængder af slik, cola, sluch ice, popcorn (Popcornsmaskine!) og aktiviteter som bordfodbold, pool, bordtennis, tv og ting :)

Så sæt en weekend af til at prøve et nyt computerparty, find en flok venner og vis os hvad i kan! Er du medlem af en clan, så lav en weekend sammen, så sørger vi for de rare omgivelser, og alt det trælse med opsætning og slut-oprydning ;)
Gravatar #2 - paradise_lost
21. jan. 2009 09:06
CBN?

Edit: Sorry havde ikke lige set hjemmesiden
Gravatar #3 - mELIeha
21. jan. 2009 09:15
Hæhæ, det minder om :) Samme sted, og igennem ungdomsskolen ligesom CBN var i de gamle dage - Hvis der er stemning for 500 tilmeldte ligesom til CBN, så finder vi en løsning på det, netværksmæssigt kan vi nemt skalere op :P
Dog skal der ikke forveksles, det er nye folk som arrengere træffet, men vi har holdt ~4 træf årligt de sidste 8 år i hvert fald, så det hele er gennemtestet og super stabilt, vi løber ikke tør for cola, netværksstik eller noget andet :).
Gravatar #4 - Mandalae
21. jan. 2009 09:42
Det er næsten lidt ærgeligt at jeg ikke er i dk i den weekend, kunne have været god spas at kode newz derfra ;)

Det er godt nok længe siden jeg har været til et rigtig godt gammeldags netparty :p
Gravatar #5 - paradise_lost
21. jan. 2009 09:47
mandalae (4) skrev:
Det er godt nok længe siden jeg har været til et rigtig godt gammeldags netparty :p


Me to, ca 10 år siden, føler mig lige pludselig meget gammel.
Gravatar #6 - Mandalae
21. jan. 2009 09:50
paradise_lost (5) skrev:
Me to, ca 10 år siden, føler mig lige pludselig meget gammel.


Det er fordi du er gammel ;)
Gravatar #7 - mELIeha
21. jan. 2009 10:52
Jeg kunne forestille mig at i kommer til at ligge i den ældre ende i hvert fald ;)
Det svinger lidt, men der plejer at være et par grupper i alderen 20+
Gravatar #8 - vandfarve
22. jan. 2009 09:06
mandalae (4) skrev:
Det er næsten lidt ærgeligt at jeg ikke er i dk i den weekend, kunne have været god spas at kode newz derfra ;)


... and that, kids, was the history of Newz v.4!
Gravatar #9 - BurningShadow
22. jan. 2009 16:44
Æhhh, vil en eller anden lige fortælle om det var et rigtigt computer party, eller bare et lille gamer party?
Gravatar #10 - paradise_lost
22. jan. 2009 17:24
#9 CBN var ihvertfald et rigtig party, tror jeg også det her er.
Gravatar #11 - Zombie Steve Jobs
22. jan. 2009 18:41
"Multifunktionsmaskinekast" Hvis det ikke bliver en olympisk disciplin, så melder jeg mig ud af verden.

Det er nok det sejeste i universet.
Gravatar #12 - vandfarve
22. jan. 2009 20:07
#11 Et hurtigt gæt vil være på en mobiltelefon, en blender og/eller en dværg.
Gravatar #13 - vandfarve
22. jan. 2009 20:11
vandfarve (8) skrev:
... and that, kids, was the history of Newz v.4Windows Vista!


There, fixed that for ya...
Gravatar #14 - vandfarve
22. jan. 2009 20:20
Damnit!

vandfarve (8) skrev:
... and that, kids, was the history of Newz v.4!Windows ME


One more try, but this time it's sure to be a homerun!
Gravatar #15 - BurningShadow
22. jan. 2009 20:59
Hva' satan, teksten (den rigtige altså) er tilbage :-)
Gravatar #16 - dyg
22. jan. 2009 21:08
Så vækkes nostalgien i mig! Jeg savner sgu de gode gamle dage med CBN på Lind skole.
Gravatar #17 - mELIeha
23. jan. 2009 00:04
vandfarve (12) skrev:
#11 Et hurtigt gæt vil være på en mobiltelefon, en blender og/eller en dværg.

Nu er jeg lidt i tvivl om du gætter på hvad der kastes med, men hvis der skulle være tvivl, så menes der med 'multifunktionsmaskine' ... 'multifunktionsmakine', altså scanner/kopi/print/fax maskine. Vi har tidligere kastet med ringende og vibrerende telefoner, men det var faktisk ikke særlig sjovt - I forhold til dette. (Der er billeder af en del af det fra sidste gang på hjemmesiden, der kan i også få en ide om "hvem" deltagerne er)

Ang. Typen, så er håbet altid at ramme den "rigtige" stemning, netop fra dengang der var CBN, men resultatet lægger sig desværre væsentligt mere op ad et rent gamerparty, og ofte også med for meget WoW indblandet - Det er jo i sidste ende deltagerne som afgører det. Og for tiden, så bliver det afgjort til gamerlan primært. :/
Men der bliver forsøgt at ændre på det, bl.a. I form af de gode gamle aktiviter og nyere tiltag. Men konkurrencer i grafik, programmering og lignende har der ikke været nogen som helst opbakning om de sidste 5-6 år, hvis i søger den slags.

Jeg vil vove at påstå der er en generel god og lækker atmosfære, pladsen er god, man sidder ikke ryg-mod-ryg, og luften er ikke tung at sidde i. Man kan risikere at opleve lav musik og at komme i snak med andre, ikke mindst over de fælles aktiviteter som nævnt tidligere (Pool, bordtennis und sårn) - Maden plejer også at være god, alt efter deltageraltal svinger det imellem bestilt (god) pizza eller noget "hjemmelavet" i stil med lassagne, pasta og kødsovs eller den slags, morgenmaden består af frisk franskbrød med smør og pålægschokolade (Lav selv), med forskellig juice, og der er altid nok! Man skal blot sørge for at være der til tiden, da det bliver pakket ned igen.

Vi har som nævnt (Meget) gode forhold og muligheder, og derigennem mulighed for at stable det meste på benene, vi har serverkapacitet til at smække næsten alt op, men oftest er der ingen interesse for dette, og filservere mm. Er selvfølgelig ikke noget vi sætter op.
Internettet skulle gerne trække omkring 90mbit, uden at jeg er sikker på hvad den står til på sekundet, netværket ser ud til at bestå af HP switche af hvad jeg lige kunne se, men som hjemmesiden vist skriver, så har vi tidligere kørt med rent Cisco udstyr, og kan nemt gøre det igen, men så længe vi kun er 50 deltagere, og noget nær ingen har behov for mere end standardudstyr, så er det de mindre avancerede HP switche der bliver sat i brug.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login