mboost-dp1

Hvilket OS kører du med?


Gå til bund
Gravatar #51 - albech
30. okt. 2007 18:39
Gentoo paa min firewall/router
Ubuntu paa min VAIO baerbar
Gentoo paa min SGI (da IRIX ikke laengere opdateres)
Gentoo paa min server

Savner engang imellem at kunne spille DAoC, men efter jeg installerede Ubuntu paa min baerbar er der ikke mere Windaase hos mig (Chiangmai, Thailand).
Gravatar #52 - themuss
30. okt. 2007 19:41
Jamen så lad os da få dem på bordet:

freebsd6.2-sparc på firewall
freebsd-i386 på webserver + filservere
winxp sp2 på workstation
freebsd7 og winxp dualboot på begge laptops.
Gravatar #53 - owrflow
31. okt. 2007 14:29
Hvorfor er der flere der bruger DOS end BSD?
Gravatar #54 - andreasg
31. okt. 2007 14:54
#53

Jeg kan da heller ikke forestille mig, at nogen bruger DOS længere som deres primære operativsystem. Måske til gammel computer til at lege på, ja, men ikke på deres workstation! Måske er der nogen, der har misforstået pollen.
Gravatar #55 - Mnc
31. okt. 2007 15:03
Med al den flaming man ser i diverse fora og nyhedsdiskutioner herinde, så havde jeg da forventet at Mac/linux/unix ville tage mindst halvdelen af kagen :P

Vista derhjemme, XP på arbejdet.
Gravatar #56 - froggiestone
1. nov. 2007 07:09
dual booter win xp og ubuntu, desværre er internettet fucked up i den nyeste ubuntu (7.10) så bruger kun win xp p.t indtil de får rettet det..

det er det eneste der afholder mig for at bruge ubuntu på fuld tid, og så lige photoshop og itunes + div :P men glæder mig til at jeg kan slette xp..
Gravatar #57 - bobslaede
1. nov. 2007 08:14
Mac OSX Tiger derhjemme, Linux på arbejde.
Jeg er så heldig at have lige præcis en udgave af iMac'en som ikke har det godt sammen med Linux.
Gravatar #58 - siliankaas
4. nov. 2007 10:09
#56

"desværre er internettet fucked up i den nyeste ubuntu (7.10)"

Hvordan?
Gravatar #59 - DarX
4. nov. 2007 16:36
#58 den tænkte jeg også lidt over..

#58 Da jeg opgraderede til 7.10 virkede netværk/internet/firefox/whatever fint uden nogen videre konfiguration, til gengæld var der så meget andet i 7.10 der var fucket op, så endte alligevel med at jeg skiftede..

Bruger lige p.t. Slackware 12.0 og Ubuntu 7.04 (eneste ubuntu (ja rent faktisk eneste linux distro jeg har prøvet indtil nu) hvor min bærbares indbyggede højtalere virker).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login