mboost-dp1

Bedste Hitman-spil?


Gå til bund
Gravatar #1 - Thomas.ro
23. jun. 2012 21:15
Hitman Codename 47 .. og traditions of the trade er klart den fedeste mission!
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. jun. 2012 21:29
Æh ... Den første?.. Er det den der hedder C47?..

Anyway - den første hitman var bedst!
Gravatar #3 - Mads47
23. jun. 2012 22:18
Thoroughbreed (2) skrev:
Æh ... Den første?.. Er det den der hedder C47?..

Anyway - den første hitman var bedst!


Ja det første Spil i serien hedder Hitman Codename 47, der kommer Hitman 2 Silent Assassin, Hitman Contracts, Hitman Blood Money, Hitman Absolution og Hitman profession

(Hitman profession er et registret navn af squar enix og bliver produceret af squar enix montreal i sammenarbejde med IO-Interactive)
Gravatar #4 - RMJ
24. jun. 2012 17:27
Blood Money, de har rafineret spil serien uden at dumme den ned, som Absolution ser ud til at gøre.

Bliver faktisk lidt chokeret hvis Agent 47 ikke har Auto aim og air strikes lige som Sam fisher nu har.

Alle spil skal være del af CALL OF DUTY. og have air strikes.!
Gravatar #5 - Mads47
25. jun. 2012 10:06
#4 Jo Agent 47 har et auto aim system i Absolution, det kommer til at fungere ligsom dead eye fra red dead redemption.

Men det kan ikke bruges hele tiden, man skal bruge Instinct til det, hvilket kun kan opnås ved at lave stealth kill. Men det bruges også til mange andre ting. Og på de sværeste sværhedsgrader vil det ikke være muligt at bruge instinct.

Selv vil der ikke være noget air strikes i Hitman serien, det passer slet ikke ind i serien.
Gravatar #6 - RMJ
26. jun. 2012 01:26
Man skulle jo heller ikke tro Air Strikes passer ind i Splinter Cell. Men sam fisher blev doven på sine gamle dage og tænke ved du hvad, jeg vil have Auto aim og air strikes, fordi det har Call of duty.

Man skal aldrig sige aldrig, intet er åbenbart helligt mere, man smadre hellere end gerne et par IPs nu om dage istedet for at skulle lave spillet under en ny IP.
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
26. jun. 2012 03:31
RMJ (6) skrev:
Man skulle jo heller ikke tro Air Strikes passer ind i Splinter Cell. Men sam fisher blev doven på sine gamle dage og tænke ved du hvad, jeg vil have Auto aim og air strikes, fordi det har Call of duty.

Man skal aldrig sige aldrig, intet er åbenbart helligt mere, man smadre hellere end gerne et par IPs nu om dage istedet for at skulle lave spillet under en ny IP.


Sig mig, har de lavet en ny Splinter Cell uden jeg har opdaget det?! Eller er jeg gået gruelig glip af air strikes i Conviction?! o_O
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login