mboost-dp1

Sommer for nørder!

Gå til bund
Gravatar #1 - squad2nd
11. apr. 2009 14:24
Vi kan ikke længere komme udenom det faktum at det snart er sommer. Det betyder det er uudholdeligt at sidde og spille, programmere, læse, undgå letpåklædte kvinder ( og mænd )... derfor er det bedste for en nørd at sørge for at vedkommende kan blive indendøre.

Hvordan skal vi komme igennem den?

Jeg anbefaler følgende:

Gulv ventilator

Mini-fryser.

Andre bud?
Gravatar #2 - GormDK
11. apr. 2009 19:21
Jeg har en ventilator uden sådan et stort stativ til at stå på mit skrivebord, og den købte jeg for vidst to år siden i Kvickly for kun 50 kr. Det kan være en rigtigt smart ting med sådan en ventilator på de varmeste sommerdage :)
Gravatar #3 - Jonasee
11. apr. 2009 21:37
Vi må bare udviklie os, dyrne går i hi om vinterne så må vi gøre det om sommerne, problem løst i al eveghed
Gravatar #4 - Dreadnought
11. apr. 2009 21:54
Check! og Check!

Min gulvventilator er et apparat der ikke vil dø. En gang ville den ikke køre rundt, så jeg skildte den ad og så at flere af vindingerne i motoren var knækket og stak ud af den. Dem klippede jeg af og gav lejerne nyt fedt. Så nu fungerer den igen. Dog skal den lige blive varm først. Vildt underligt at den ikke tager relæet. :D

*EDIT*
Til at håndtere sommeren yderligere, har jeg halv-liters flasker til at ligge i fryseren, med en deciliter vand i. Isen banker jeg i stykker og hælder en dåse-cola i den, og vender den lidt i et lille minut. Voila! Cola ved -0,5 grader.
Gravatar #5 - arne_v
11. apr. 2009 23:51
Aircon + køleskab som kan levere både isterninger og knust is ....
Gravatar #6 - Thalion
11. apr. 2009 23:53
Har en bordventilator så check!

Og forhåbentligt til sommer så er mit køleskab/fryser inden for rækkevidde når jeg sidder ved computeren. Så føler mig rimelig klar...

Så skal jeg bare installere noget vandkøling på mig selv ^^ så er jeg godt kørende...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login