mboost-dp1

NoSQL Meets Bitcoin and Brings Down Two Exchanges: The Story of Flexcoin and Poloniex


Gå til bund
Gravatar #2 - snesman
24. apr. 2014 07:56
Vild læsning. Nu er jeg ikke lige nået igennem artiklen, men sidder der ikke en del investorer og tænker at de burde have tænkt sig lidt om før de kastede penge efter en Bitcoin Exchange der startede som en Pokemon Collection?
Gravatar #3 - Chewy
28. apr. 2014 14:53
Magic the gathering, ikke Pokemon...
Gravatar #4 - snesman
29. apr. 2014 07:44
Begge dele.
Gravatar #5 - Chewy
29. apr. 2014 13:13
In late 2006, programmer Jed McCaleb (eDonkey2000, Overnet, Ripple) thought of building a website for users of the Magic: The Gathering Online service to let them trade cards like stocks.[8] In January 2007, he purchased the domain name mtgox.com, short for "'Magic The Gathering Online' eXchange"
Gravatar #6 - snesman
29. apr. 2014 13:40
Sorry, jeg er lidt lost. Jeg faldt over citatet i Arnes link:

Little websites that start out as a pokemon collection or Magic the Gathering trading cards suddenly turn into world's largest Bitcoin exchange handling half a billion dollars, and oops. - See more at: http://hackingdistributed.com/2014/04/06/another-o...


Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login