mboost-dp1
Newz på Endomondo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu er der måske småt med sportsudøvere på Newz - men dammit jer der ér - har bare at tilmelde jer gruppen på Endomondo
NewzDK
http://www.endomondo.com/teams/mGSt4HLR7YU
Gruppens nuværende top3 er ynkelige, patetiske og latterlige - der er derfor rig mulighed for at være "Bedre end de andre" og derved potentielt motivere dig til at yde lidt ekstra.
Join now...
NewzDK
http://www.endomondo.com/teams/mGSt4HLR7YU
Gruppens nuværende top3 er ynkelige, patetiske og latterlige - der er derfor rig mulighed for at være "Bedre end de andre" og derved potentielt motivere dig til at yde lidt ekstra.
Join now...
Så, jeg skulle lige prøve at stå på rulleskøjter til skole og tilbage og jeg er lead! (End til i morgen)
Vossen (4) skrev:Så, jeg skulle lige prøve at stå på rulleskøjter til skole og tilbage og jeg er lead! (End til i morgen)
lækkert vossen - Var egentlig også lidt træt af at ligge nr1 alle 12 minutter.. så har man ikke noget at stræbe efter.
SlettetBruger (1) skrev:Gruppens nuværende low3 er ynkelige, patetiske og latterlige - der er derfor rig mulighed for at være "Bedre end de andre" og derved potentielt motivere dig til at yde lidt ekstra.
Fixed
2 nye medlemmer allerede og det har ændret statistikkerne væsentligt LoL.
Læske/Eskimo spisning er ikke en sportsgren Magten - uanset hvad din mor fortæller dig.
Det er også tid til en løbetur igen i morgen, nu har jeg tid igen. Dog kommer jeg nok ikke højt på leaderboard, da jeg løber pt. meget kort. Plus, er det ikke unfair den måler på kilometer? Folk der cykler har jo en kæmpe fordel! Hvordan skulle jeg på mine løbe ben nogensinde kunne følge en som min ældre bror der cykler flere hundrede kilometer?
Magten (12) skrev:Er det løb eller cykling de 55km? :D
MTB!
Jeg plejer at holde mig til de vestjyske plantager og grusgrave, men i dag var jeg i Hareskoven!
Vossen (13) skrev:Det er også tid til en løbetur igen i morgen, nu har jeg tid igen. Dog kommer jeg nok ikke højt på leaderboard, da jeg løber pt. meget kort. Plus, er det ikke unfair den måler på kilometer? Folk der cykler har jo en kæmpe fordel! Hvordan skulle jeg på mine løbe ben nogensinde kunne følge en som min ældre bror der cykler flere hundrede kilometer?
Den burde nok gå efter kalorieforbrug - selvom det er ret debilt udregnet på Endomondo
138 km cykelture med et gennemsnit på 23 km/t hver uge. Det behøver jeg vist ikke oprette en profil for at hold styr på.
SlettetBruger (19) skrev:Jo, jo du gør.
Går også til spinning. Det er jo dårligt for statistikken... Jeg kommer jo ingen vegne ;)
Magten (20) skrev:Jeg vil også have en mountainbike! :(
Det kan være at du kan finde min gamle mountain bike billigt, brugt. Den blev stjålet for nogle år siden :-)
Nå... ser ud til der er smuttet et par stykker fra listen - Så er Newz' sejeste bachelors igen på top3.
Eller byg pc... Hvad de nu kalder sig selv.
Du har 41 dage til af finde mig, så gir jeg en øl i dagens andledning, husk at medbringe konen.
Du har 41 dage til af finde mig, så gir jeg en øl i dagens andledning, husk at medbringe konen.
Hvor forsvinder du så hen? Ja, BB eller bygpc, den sidste lyder bare lidt så dum. Desværre, ikke til øl og hun er ikke kone endnu.
Ingensteder, men det er dig og kærestens månedsdag om 41 dage - Jeg deler da ikke ud af mine importerede øl til fremmede uden anledning.
MHT ikke at kunne li øl: det kommer.
MHT ikke at kunne li øl: det kommer.
Forkert at det er månedsdag om 41 dage, det handler ikke om at kunne lide men kunne tåle og jeg er ikke fremmed, jeg er en meget nær ven af dig.
Vossen (29) skrev:Forkert at det er månedsdag om 41 dage, det handler ikke om at kunne lide men kunne tåle og jeg er ikke fremmed, jeg er en meget nær ven af dig.
Do tell. Jeg har ikke mange jeg vil kalder nære venner.
Jeres Facebook månedsdag så?
Nu vi er ved emnet... Er der nogen der kender et godt videocam der kan bruges til løb og cykling? Har kigget lidt på GoPro men jeg synes ikke de ser ud til være nemme at løbe med.
Edit: Lad mig uddybe... At løbe med et cam monteret på en hjelm ser ikke optimalt ud synes jeg. Plus jeg så skal ud og købe en hjelm også..
Det må også godt kunne bruges på ski (goggle mount) :p
Nå! GoPro har åbenbart bryst mounts.. Det kunne være en mulighed :D
Edit: Lad mig uddybe... At løbe med et cam monteret på en hjelm ser ikke optimalt ud synes jeg. Plus jeg så skal ud og købe en hjelm også..
Det må også godt kunne bruges på ski (goggle mount) :p
Nå! GoPro har åbenbart bryst mounts.. Det kunne være en mulighed :D
well, ja. med hjelm mente jeg "den skal sidde på hovedet"
Beklager, har fået mig en stak jamaikanske øl til eftermiddag/aften ;-)
Beklager, har fået mig en stak jamaikanske øl til eftermiddag/aften ;-)
Man regner nok med at folk i teams gerne vil følge med i andres workout - og derfor bliver venner ^^
15 medlemmer - det er da en god slats sportsudøvere for newz' forumbrugere.
at 5 af dem så ikke har lavet noget i de 2 uger gruppen har været der er så noget andet.
at 5 af dem så ikke har lavet noget i de 2 uger gruppen har været der er så noget andet.
SlettetBruger (40) skrev:15 medlemmer - det er da en god slats sportsudøvere for newz' forumbrugere.
Hov, hov. Vi skal jo lige i gang. Jeg har lige lagt et ambitiøst træningsprogram for sommeren. Synes jeg selv...
"one should be asleep at least six hours before the lowest body temperature"
LBT sker gennemsnitligt omkring kl 4
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5f...
Gammel østerlands medicin siger også at en time før midnat svarer til 2 efter.
Hvilket passer meget godt med at vi "herovre" gerne vil ha 2 timer før midnat - som samtidig passer meget godt med "6 timers søvn inden LBT.
Dét er så søvn alene - jeg tror jeg holder mig fra at snakke om hvordan ens søvn bliver når man har fået ens stofskifte op og køre inden sengetid.
Her gå jeg så ud fra at man overhovedet sover i Sverige ;D
LBT sker gennemsnitligt omkring kl 4
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5f...
Gammel østerlands medicin siger også at en time før midnat svarer til 2 efter.
Hvilket passer meget godt med at vi "herovre" gerne vil ha 2 timer før midnat - som samtidig passer meget godt med "6 timers søvn inden LBT.
Dét er så søvn alene - jeg tror jeg holder mig fra at snakke om hvordan ens søvn bliver når man har fået ens stofskifte op og køre inden sengetid.
Her gå jeg så ud fra at man overhovedet sover i Sverige ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.