mboost-dp1
job søgning
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Knapt så god artikel som de første du postede.
1. What do you expect me to accomplish in the first 60 to 90 days?
Jeg synes det er et rigtig godt spørgsmål, som jeg godt kunne finde på at bruge.
2. What are the common attributes of your top performers?
Jeg har det lidt svært med det her spørgsmål.
I en lille virksomhed er der måske ikke stor forskel på folkene. I en stor virksomhed er der måske for mange til, at man kan give et klart svar. Desuden føler jeg ikke det hjælper mig til at beslutte noget som helst.
Jeg kunne ikke finde på at stille det.
3. What are a few things that really drive results for the company?
Lidt lige som ovenfor, men dog mere relevant. Jeg synes ikke det hører hjemme i en jobsamtale at spørge efter, for det vedkommer ikke en før man er ansat.
4. What do employees do in their spare time?
Sjovt nok at vide, men som de også skriver i teksten kan det være svært at vide.
I nogen kulturer snakker man ikke om sådanne ting.
5. How do you plan to deal with...?
Så kan man vise man ved lidt om firmaet, men ligesom spørgsmål 3, så synes jeg ikke man bør spørge om sådan noget medmindre man er ansat.
1. What do you expect me to accomplish in the first 60 to 90 days?
Jeg synes det er et rigtig godt spørgsmål, som jeg godt kunne finde på at bruge.
2. What are the common attributes of your top performers?
Jeg har det lidt svært med det her spørgsmål.
I en lille virksomhed er der måske ikke stor forskel på folkene. I en stor virksomhed er der måske for mange til, at man kan give et klart svar. Desuden føler jeg ikke det hjælper mig til at beslutte noget som helst.
Jeg kunne ikke finde på at stille det.
3. What are a few things that really drive results for the company?
Lidt lige som ovenfor, men dog mere relevant. Jeg synes ikke det hører hjemme i en jobsamtale at spørge efter, for det vedkommer ikke en før man er ansat.
4. What do employees do in their spare time?
Sjovt nok at vide, men som de også skriver i teksten kan det være svært at vide.
I nogen kulturer snakker man ikke om sådanne ting.
5. How do you plan to deal with...?
Så kan man vise man ved lidt om firmaet, men ligesom spørgsmål 3, så synes jeg ikke man bør spørge om sådan noget medmindre man er ansat.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.