mboost-dp1

hvem fuck har spret rygter om at jeg sælger pistoler ???

Gå til bund
Gravatar #1 - Anelguso
8. jul. 2007 14:57
nu styre i jer forfanden med at sige alt muligt shit at jeg sælger pistoler osv seriøst !!!!!!!!

sælger ikke det lort
Gravatar #2 - BurningShadow
8. jul. 2007 14:58
Hvis det er rigtigt (og det er en herfra), så er der sgu en der er gået over stregen!

(Forudsat at det er rigtigt, at det er blevet spredt det rygte, og at der ikke er nogen dokumentation for påstanden)
Gravatar #3 - tgr
8. jul. 2007 14:59
Staff, var det ikke snart på tide at overveje et permanent ban af brugeren der har oprettet denne tråd og bliver ved med at oprette ligegyldige ting i både tagwall og andre fora? Fred være med et par indlæg og tilsvining af normale bruger, men personligt er min grænse nået nu og det minder mere om spam.

Jeg ved ikke om det ikke er i newz' ånd at fjerne rettigheder for folk, men så lad en gang være den første!
Gravatar #4 - Anelguso
8. jul. 2007 15:02
en mand ringer og spørg om jeg sælger pistoler :D

fuck i er langt ude

og jeg siger enda nej men manden siger at jeg sælger våben og det har han hørt fra mange og til sidst sagde han at han vil kontakte mig igen

fuck
Gravatar #5 - Djaa9
8. jul. 2007 15:11
Jeg fik ikke fat i hvad det har med Newz' forum at gøre? Siger du det er en bruger herfra der ringede eller har spredt rygtet?
Gravatar #6 - Anelguso
8. jul. 2007 15:13
hvor fanden skulle det ellers være fra det kan kun være herfra
han sagde han så det herfra lolololololol
Gravatar #7 - rackbox
8. jul. 2007 15:17
#6 hvis det er sandt, så brug lidt tid på at gennemsøge forummet efter det indlæg, hvor det står. Kan vi påvise, at en bruger fremsætter denne type injurier, så vil der naturligvis blive taget hånd om det.

Men hvis det er sket over Messenger eller anden IM-klient (såsom telefon, SMS, whatever som er udenfor newz.dks rækkevidde), så kan vi ærligt talt ikke gøre så meget.

#3 den type beskeder bør du muligvis sende på mail eller som intern besked.
Gravatar #8 - BurningShadow
8. jul. 2007 15:17

hvor fanden skulle det ellers være fra det kan kun være herfra
Du har jo også fået "venner" andre steder...

han sagde han så det herfra lolololololol
På forummet? Sjovt nok ikke i nogle af de tråde jeg har set...
Gravatar #9 - Anelguso
8. jul. 2007 15:20
nej ok men han sagde at han så det fra nettet fra jeg har ikke været på andre forum end den her jov edbpriser kun engang og det var for en måned siden så det må kun være dette
Gravatar #10 - Djaa9
8. jul. 2007 15:21
En hurtig google søgning på dit nick viser ellers at du deltager en del andre steder på nettet.
Gravatar #11 - Anelguso
8. jul. 2007 15:23
send link hvor jeg har været andre steder
Gravatar #12 - rackbox
8. jul. 2007 15:24
#9 jeg vil for fremtiden opfordre dig til at skrive til staff internt omkring den slags mistanker. Som du her kan se, så skaber det bare støj og irritation, at du opretter et indlæg i forummet, omend du dog denne gang efter foreskrifterne har valgt "tagwall" :-)

Skriv med så meget information, som du har - og hvis vi har mulighed for at bruge den information til opslag i databaser for at påvise at henvendelsen stammer fra newz.dk, så vil vi gøre det.

Sandsynligheden for at vi finder noget er dog næsten 0.
Gravatar #13 - Anelguso
8. jul. 2007 15:26
syntes bare det er lidt overstregen hvis der nogen herfra der har sagt at jeg sælger våben

og det kun her der har blivet oplyst mit telefon nummer og hvor jeg bor
Gravatar #14 - Djaa9
8. jul. 2007 15:26
Edb/dvd/hifi/spilpriser.dk
www.blogger.ba
Gravatar #15 - Anelguso
8. jul. 2007 15:28
jeg kan sige så meget det du har fundet der er en bosnisk hjemme side som jeg ikke har været med til at skrive med i !!!!!!
Gravatar #16 - Djaa9
8. jul. 2007 15:32
Ok., Pointen var også nærmere at jeg kan se at du har handlet med andre, andre steder på nettet. Kan godt forstå du gerne vil finde ud af hvem der har gjort det, men at oprette en tråd hvor du kaster med beskyldninger er nok ikke den bedste løsning. Jeg vil råde dig til at følge rådet i #12 og gøre det samme de andre steder hvor du har handlet med folk.
Gravatar #17 - Anelguso
8. jul. 2007 15:39
jeg har ikke været andre steder for satan og nej du kan ikke bare skrive anel og finde mig jov måske hvis du skriver anelguso så du måske heldig at finde noget men det kan du ikke fordi jeg har ikke været andre steder end newz
Gravatar #18 - fidomuh
8. jul. 2007 15:48

JAmen saa maa du jo bevise hvem det er ?

Det er en ret daarlig ide at begynde en mudderkastning som denne da det er meget usandsynligt at nogen herfra ville goere det.

Omvendt kan det ogsaa vaere en anden som har "tippet" politiet og givet dem dit telefonnummer..

Det kan jeg personligt godt se det morsomme i :P
Gravatar #19 - Djaa9
8. jul. 2007 15:52
Forstod jeg godt første gang. Prøvede bare at få dig til at se tingene i lidt større perspektiv.
Sagen er jo at det kan være hvem som helst. Hvis du er overbevist om at det er en herfra, så tag imod den håndsrækning et staff member allerede har givet dig @#12.
Gravatar #20 - hgul
8. jul. 2007 15:56
#11 Mon ikke også det er dig der gemmer dig bag brugeren "Anel" på Tweak.dk ;-)

Der er der dog heller ikke nogen der har skrevet noget om, at du sælger pistoler - kun at du ikke har overholdt en aftale om en handel med et grafikkort.
Gravatar #21 - Fjolle
8. jul. 2007 17:26
det lyder altsammen meget tøvli!
Gravatar #22 - Azuria
8. jul. 2007 17:42
#17 Jo, fandt nogen sider hvor du havde skrevet på... men det er var ikke ekstremt dansk...
Gravatar #23 - Anelguso
8. jul. 2007 20:02
har ikke skrevet på Tweak.dk
Gravatar #25 - Anelguso
8. jul. 2007 20:29
ja men det en jeg har købt af fra edbpriser men så senere ombetmte jeg mig og ikke gad at købe det derfor han skriver det der men jeg selv har ikke skrevet der inde
Gravatar #26 - sKIDROw
8. jul. 2007 20:51
De rygter jeg startede om dig, handlede godtnok om salg af stoffer til skolebørn. Ikke om salg af våben, det er jo for sygt!...
[/joke]
Gravatar #27 - hgul
8. jul. 2007 20:56
#25 Og hvis du så læser dette vil du så gentage dit svar?
Gravatar #28 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
8. jul. 2007 21:15
Det var dråben.
Ni har jeg foreslået en poll om hvorvidt Anelguso skal bannes fra Newz.dk
Gravatar #29 - Anelguso
8. jul. 2007 21:16
når ok men det var kun der jeg skrev for at købe det der grfikkort men ellers har jeg ikke skrevet mere på dette forum jeg troede faktisk det vat va edbpriser

sKIDROw
ved du hvad du skal ikke sprede rygter om mig idiot
Gravatar #30 - MiniatureZeus
8. jul. 2007 21:26
[/joke] <-- Det tag betyder at det som står ovenover det er en joke, og altså ikke virkelighed men fantasi og humor.

Du har sikkert også lagt mærke til, den mørke bar som er lige over selve teksten. ser sådan her ud:
[-] #26 (ny) * Sjov * 22:51 08/07-2007 * Bruger: sKIDROw

Læg specielt mærke til Sjov. Når folk rater noget for Sjovt (man rater ved at trykke på det lille rullegardin hvor der Vælg...) så er det fordi at vedkomne som rater synes at det som brugeren har skrevet er sjovt og sikkert ment som en joke. Hvis der så endda også er et [/joke] tag indblandet så er det helt sikkert for sjovt og noget som ikke har fundet sted.
Gravatar #31 - milandt
8. jul. 2007 22:23
#30 Det ved Anelguso ikke noget om - for han kan ikke rate indlæg ;)
Gravatar #32 - gentox
9. jul. 2007 05:31
Ja, det ved du jo noget om ;)
Gravatar #33 - milandt
9. jul. 2007 07:06
#32 ja :) men efter at have rated samtlige indlæg i ordlegen relevant, så blev det sat på ret køl igen
Gravatar #34 - noramskull
9. jul. 2007 07:57
#1 Hvis det er rigtig vil jeg godt købe en Colt anaconda med dertil hørende ammunition, men så skal den altså også være ren.
Gravatar #35 - mrmorris
9. jul. 2007 10:51
Anelguso (kunne du ikke have valgt et nick der er lidt sværere at gøre til grin?) din stil virker meget barnlig, opfusende og generelt bare useriøs. Måske er det din fuldstændige mangel for respekt overfor at sætte sætninger sammen, måske er det dit meget farvede ordforåd eller måske dine uovervejede injurier. Tænk i alt tilfælde lidt mere over hvorledes du opfattes af andre hvis du ønsker at blive taget seriøst.
Gravatar #36 - squad2nd
9. jul. 2007 11:01
men så skal den altså også være ren.

Nu har jeg ikke set nogen posts med hans privat-garanti på guns, men det kunne jo være han gav dig noget olie med og en pudseklud? :-P
Gravatar #37 - trylleklovn
9. jul. 2007 11:01
#35 Det er hans navn.
Gravatar #38 - Azuria
9. jul. 2007 11:02
#37 Og det gør det jo ikke mindre sjovt ;)
Gravatar #39 - noramskull
9. jul. 2007 21:14

Hehe, sgu da ikke ren på den måde, det er mere hvis panserne nu kommer, så kan situationen hurtigt udvikle sig hvis han har solgt mig noget lort som lige har været brugt til at skyde statsministeren i benet med :P
Gravatar #40 - holmen
9. jul. 2007 21:17
Ren som i jomfru, uberørt - ren. En gun er jomfru, indtil den skyder et levende væser og våbnets slagstift (eller hvilke mærker det nu efterlader) kan bindes til et mordforsøg eller lignende.
Gravatar #41 - gentox
9. jul. 2007 21:22
Har brug for en ny rating "Skræmmende"
#39 & #40 I skræmmer mig, håber snart at newz.dk igen er det hyggelige sted det altid har været, og vi kommer ud af anelbabbas røverhule(og åbenbart også holmen og noramskull).
Gravatar #42 - noramskull
12. jul. 2007 14:21

Ej, hold nu op, det er bare til at gå på jagt med ;)

1#

I øvrigt så vil jeg også gerne vide om du sælger andet end håndvåben? Jeg står nemlig også og mangler en M4 carbine, et partisantørklæde og 3 håndgranater.

Edit:
Og 5 liter napalm, til..øh..grillen :)
Gravatar #43 - Azuria
12. jul. 2007 14:27
#42 Carbine? Mener du en en M/96 Carabin som flyvevåbnets?
Foretrækker selv en P-90, som vi desværre ikke kører med i DK. :-/
Gravatar #44 - Djaa9
12. jul. 2007 14:36
# 43 Forsvarets M/96 er ikke en Colt men en Diemaco C8A2.. Den er dog bygget på en Colt licens, men der er foreskel. Den bruges desuden af alle støttetropper i hæren (grøn baret) og i søværnet.
Gravatar #45 - Azuria
12. jul. 2007 14:38
#44 Ja, rigtigt. Hærens er ikke helt den samme.
De bruger M/95, hvor skæftet ikke kan justeres som det kan på flyvevåbnets.
Gravatar #46 - Djaa9
12. jul. 2007 14:43
#45 Jep... kamptropper gør, men selv let opklaring (MOT) i afghanistan bruger M/96.. Den er nemmere at have med sig i en Geländewagen
Gravatar #47 - Azuria
12. jul. 2007 14:46
#46 Har så ikke været i afghanistan, så det ved jeg ikke ;)
Gravatar #48 - Djaa9
12. jul. 2007 14:52
#47 Kan ellers godt anbefales, hvis man er til vejsidebomber, malaria myg og solstik ;)
Gravatar #49 - noramskull
12. jul. 2007 15:17

Er M95 ikke den .50 kaliber riffel man bruger til at skyde helikoptere ned med? Sådan en har jeg ikke brug for...endnu
Gravatar #50 - MiniatureZeus
12. jul. 2007 15:22
#49 Hvis du får fat i en i den nærmeste fremtid, må du meget gerne skyde den skide TV2 news helikopter ned! :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login