mboost-dp1

Vedr StofaNet


Gå til bund
Gravatar #1 - MasterMind
18. mar. 2004 20:59
Ved at læse nogle ældre diskussioner om den geniale(udtales med vild sarkasme), har jeg lagt mærke at der er 2 medlemmer herinde som er (eller har været) hos StofaNet support(kgtyroll og Cryomenace).
Så det er nok mest rettet mod dem, men også andre der kender StofaNet.

Jeg er en af de der flatrate kunder som nok stopper sin StofaNet oplevelse efter de tvunge 6mdr, ikke pga dårlig oppetid, hastighed eller mangel på samme(har jo faktisk fået opgraderet til 768/128, prisen er jo aligevel lige lovlig spicy ). Men StofaNet er simplethen ubrugelig for mine gaming behov, ping tiderne og packetloss er så høje at det grænser til det uhyggelige.
På f.eks BoomTown's UnrealTournament servere ligger pingen på omkring 80-200+ (altså meget jumpy), men der er skam også en næsten konstant packetloss på ca 1-10% med spikes endnu højere. At spille på engelske servere er endnu være selvom pingen er stortset den samme, men der er packetloss mindst den dobbelte af den jeg oplever til BT.

Har prøvet supporten 1 gang kun godtnok, hvor jeg fik den der "generel traffic på nettet blablabla) og de bad mig om at give nogle beviser/eksempler hvilket jeg dog ikke har orket endnu da jeg tvivler på at det hjælper overhovedet.

Men hvis der er nogle som rent faktisk kan fortælle en success historie om StofaNet og gaming, eller har tips til at forbedre det så sig endelig til :)

PS for lige at slå det fast, deres support er ok (de svarer meget hurtigt på mails, gider godtnok ikke ringe og betale for at høre på dem), og deres hastigheder virker også fint... :)
Gravatar #2 - Mozez
19. mar. 2004 18:56
"Har prøvet supporten 1 gang kun godtnok, hvor jeg fik den der "generel traffic på nettet blablabla) og de bad mig om at give nogle beviser/eksempler hvilket jeg dog ikke har orket endnu da jeg tvivler på at det hjælper overhovedet."

Jamen jeg tror da også helt sikkert at de vil lave noget om når du ikke vil give eksempler på hvad der er galt "(udtales med vild sarkasme)".
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login