mboost-dp1

Spiller du Counter-Strike?


Gå til bund
Gravatar #1 - kbba
7. apr. 2008 12:11
Spiller du Counter-Strike? så kender jeg stedet du bare må prøve! www.spilarenaen.dk

Spilarenaen er et nyt dansk site som har et hav af muligheder for CS spillere. Et stort unikt statssystem, med både mulighed
for at stige i levels og i skillpoints, samt mulighed for at få en række forskellige awards.

Masser af FFA-servere som kører en række forskellige gamemodes.

Et sjovt gathersystem som gør det muligt for alle at komme ind og spille lidt mere seriøst frem for FFA.

Eget anticheatsystem som sørger for at man ikke løber ind i et hav af snydere konstant,

Indbygget voicesystem som gør det muligt at sidde og snakke med sine venner mens man spiller.

Konkurrencer med præmier for mere end 20.000 om måneden, f.eks. musemåtter, keyboards, headsets samt meget andet.

Jeg har selv været på den danske Counter-Strike scene igennem de sidste 5 år, har aldrig været nogen haj til spillet, men synes nu alligevel det er ret sjovt, for et års tid siden mistede jeg mere og mere lysten til spillet i takt med
at mine venner holdte op med at spille det, men nu er lysten kommet igen eftersom at dette site sætter spillet i et helt nyt perspektiv. Jeg kan varmt anbefale at prøve det. Det er mega NIZZLE :D
Gravatar #2 - XorpiZ
7. apr. 2008 13:23
Hvor er jeg dog træt af folk, der opretter en ny bruger med det ene formål at lave reklame :(
Gravatar #3 - stargate
7. apr. 2008 13:36
2 skrev:
Hvor er jeg dog træt af folk, der opretter en ny bruger med det ene formål at lave reklame :(


Ja jeg ville forslå at nye bruger ikke kan oprette nye tråd de første 48 timer.

Ellers skulle staff/crew slette de tråd der har det sådan som denne og slette brugeren
Gravatar #4 - reefermadness2
10. apr. 2008 07:53
Nu var jeg ikke skide aktiv før v4, men er det her ikke en relativ nu trend på newz?

Det er jo efterhånden flere gange om ugen :(

Hvis bare folk var ærlige, spurgte efter feedback osv..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login