mboost-dp1

Mangler software til at skifte fra PC/TV


Gå til bund
Gravatar #1 - TOONfish
3. apr. 2001 11:13
Mangler software til at skifte fra PC/TVJeg går og mangler et program der kan overtage den hulens lange process der er når man skal skifte fra PC til TV. Sidder med et TNT II 32mb med tv udgang, og har en shareware version af TVTool, men den stopper altså efter 10-15 minutter. Findes der noget alternativ? Mail mig lige hvis i har et godt forslag: [email protected] På forhånd tak TOONfish
Gravatar #2 - Ajax
15. apr. 2001 01:13
TV ToolJeg bruger selv et tv-tool som hedder TVCC2000, det er kanongodt..! Det fylder hele 64kb, men virker som det skal..! Kontakt mig på icq, eller email hvis du vil ha' det..: mail: [email protected] icq: 6597057
Gravatar #3 - CyberQ
2. aug. 2001 11:36
Virker kun med Chrontel chipDet lille freeware værktøj virker kun sammen med Chrontel chip, så med mindre man har sådan en så skal man have TvTool
Gravatar #4 - Reinhold
29. okt. 2001 19:27
Har selv lige købt et grafikkort med tv-out, men kan ikke det er ikke muligt at skifte over, så jeg kan se det på fjernsynet.
Er det et software program jeg mangler??
Kortet jeg har købt er et
AGP-v7700 pro med tv-out
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login