mboost-dp1

Linux-programmer


Gå til bund
Gravatar #1 - Simm
28. okt. 2001 17:08
Jeg søger nye udfordringer, derfor har jeg besluttet at skifte Windows ud med Linux. dist-valget faldt på Mandrake Linux 8.1, fordi den ifølge rygter skulle være bedst til Linux-newbies.

Nå, men til sagens kerne: Hvilken HTML-editor kan I anbefale? Den må gerne være lidt a' la Windows' Homesite. Hvilket 3d program? Helt grafisk...hader de der kommandolinie renderers a' la POV-Ray
Gravatar #2 - Yotus
28. okt. 2001 19:11
Hej
Jeg kan personligt godt anbefale Bluefish, den er ret ok. Ellers er der jo også Emacs, men den er nok lidt svær for begyndere at gå i krig med. Specielt hvis man kommer fra Windows og godt kan lide diverse widgets og andet "øjegejl-som-kun-forstyrrer" i programmerne. Ellers findes der vist også en editor kaldet Quanta, men jeg aner intet om den.
Et godt tip for Linux-software er www.freshmeat.net -- Du kan ikke leve uden den. :)
Gravatar #3 - annoia
28. okt. 2001 22:20
Til linux findes der et udemærket gratis 3D-program kaldet blender. Ellers, hvis du har _mange_ (!!!) penge på lommen er der Maya3D, som er highend.
Gravatar #4 - Simm
29. okt. 2001 00:04
takker for tips'ne :)

Tror ikke jeg har råd til Maya3d i denne omgang medmindre der gives rabat til studerende (90% ville være helt fint ;))
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login