mboost-dp1

Hjælp til filformat


Gå til bund
Gravatar #1 - kristofferj
27. apr. 2002 12:26
Jeg har downloadet en fil fra nettet, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved den. Den hedder: Heroes of Might and Magic IV.bin og der er bare et windowsikon.
Gravatar #2 - west
27. apr. 2002 12:35
Ser ikke helt clean ud ...? Syns lige vi sq holde Newz.dk på den rigtige side.

PS: jeg spiller ikke hellig! Bare min mening ....
Gravatar #3 - sKIDROw
27. apr. 2002 13:08
Mon ikke den pågældende _WAREZ_ side kan svare dig på det?
Dette er ikke noget der bør diskuteres her, men google er din ven... ;o)
Gravatar #4 - DarkBorg
5. maj 2002 19:57
Jeg vil slet ikke høre om hvad du har gang i!!. MEN .BIN formatet er data delen af af en kombination af bin og cue som er et cd billede, fra jeg kan ikke huske hvilket prog det er. Men man kan evt bruge winiso (downloads.com ellers var det vist tucows) til at konvertere den til .iso format.
BTW jeg håber for din skyld det er en linux distro du har ændret navnet på!!!!!!!!! fyy skamme.

ellers find det #"!€#¬µ%€#µ¬ñ©+†¥ç prog som jeg ikke kan huske navnet på (der er vist flere) der kan brænde formatet.

hvis jeg husker forkert er det ,som sagt tidligere i denne thread, bare at lede lidt på google
Gravatar #5 - annoia
5. maj 2002 20:42
Navnet er cdrwin, men fireburner kan sagtens tage det.. Og det kan nero vist iøvrigt også...
Gravatar #6 - amokk
5. maj 2002 23:54
Der er ingen grund til at installere cdrwin, fireburner osv.

man brænder det bare i nero, enten ved at åbne cue filen, eller ved at vælge all files, og så åbne BIN filen, og sætte den til data mode 1 eller data mode 2 afhængig af hvad det image man har, er.

man finder datamoden med et program som isobuster, men det er absolut også en mulighed at konvertere den til ISO først, med bin2iso, men det er mere besværligt

BTW er der nogen der kan forklare mig hvorfor alle BIN images fra diverse releases er i MODE2, dvs. 2352 bytes/sector, i stedet for data mode1 med 2048 bytes/sektor ???

det eneste man opnår er at de fylder mere, når det bare er en cdrom med nogle filer som bare skal installeres, er det jo lige meget....

WHY?
Gravatar #7 - kristofferj
7. maj 2002 18:07
Jeg skulle bare lige finde udaf hvad det der .bin format gik ud på. Det der var foran .bin var en joke.
Gravatar #8 - Skarr
14. maj 2002 16:51
Prøv at image copie filen ned på en diskette med rawrite eller fdimage og prøv at boote fra den. (just for kicks)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login