mboost-dp1

HJÆLP program/kontrolpanel


Gå til bund
Gravatar #1 - Sarsu
2. okt. 2007 19:10
Hej

Jeg har installeret et matematikprogram på min computer ved navn Maple. Installationen gav succes og alt burde være på plads. Men når jeg vil åbne programmet (dobbeltklikker på ikonet selvfølgelig) reagerer det slet ikke. Computeren tænker lige et par sekunder og så sker der intet.

Så tænkte jeg det smarte at jeg kunne fjerne programmet og installere det igen. Men men når jeg prøver på det reagerer computeren ikke og programmet ligger der stadig. !!!!!

Håber virkelig at der er en der kan hjælpe!
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
2. okt. 2007 19:48
Hvilket operativsystem?

Hvis du har piratekopieret så er det jo nok det forkerte sted at forvente hjælp, men i så fald har du selvfølgelig læst readme.txt, patchet og indlæst licensfil etc.
Gravatar #3 - Sarsu
2. okt. 2007 19:57
Vista..

Ja det er en kopi. Men har skam også lovlig adgang til programmet. Det her var bare nemmere og har virket for alle andre på mit studie. Nej det har jeg ikke gjort, da jeg har tiltro til mine medstuderende om at det virker.
Gravatar #4 - Dreadnought
2. okt. 2007 20:12
Du kan prøve at køre installationen igen. Nogle installationsprogrammer tilbyder ovenikøbet en reparation af en eksisterende.
Gravatar #5 - Sarsu
2. okt. 2007 20:23
Det har jeg prøvet, men computeren siger at det allerede er installeret og at hvis man fortsatte kunne det være problematisk så det ved jeg ikke om jeg tør..
Gravatar #6 - kimx
2. okt. 2007 20:56
Hvilken version af maple?
Gravatar #7 - ZOPTIKEREN
2. okt. 2007 20:59
Jeg går ud fra du har installeret maple 11 og ikke forsøgt at tvangsinstallere en ældre version. Under installationen får du en type of licensing skærm frem. Du har tre valgmuligheder: "single user license", "network license" eller cancel, hvilken trykkede du så på?
Gravatar #8 - Sarsu
4. okt. 2007 15:43
Jeg har fået fixet mit problem. det var fordi programmet skulle fjernes helt fra harddisken. inde i noget registrationedit ting. Det kom af at jeg først prøvede at installere Maple uden net. Det kunne den så ikke lide i den senere intallation. Men tak for hjælpen til alle alligevel :)
Gravatar #9 - Dreadnought
4. okt. 2007 15:49
Helt i orden. Vi sender regningen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login