mboost-dp1

Gratis online Backup


Gå til bund
Gravatar #1 - milhouse
3. mar. 2008 10:27
Jeg har siddet længe og kigger på nogle af de forskellige back-up løsninger der findes online. Lige nu kører keepit meget hårdt på med annoncering, er det noget værd?

Ellers har jeg kigget på tdc webdisk og på kazabra.com. Vil sige at indtil videre har kazabra været positivt da man kan håndtere og redigere sine filer og der findes en masse andre ok fede ting, men jeg vil dog stadig gerne vide om der findes den "optimale" løsning derude...

Hvad er den bedste online tjeneste, der tilbyder noget gratis (i hverfald i starten så man lige kan teste"
Gravatar #2 - Mas_Mette
10. mar. 2008 14:53
Jeg loggede på Kazabra, og fik 1gb gratis, og synes faktisk at det er okay cool, at jeg kan arbejde videre med min billeder, og sende dem til venner, familie og bekendte, i stedet for bare kun at loade op. også synes jeg faktisk at det er okay, at de tilbyder 1GB gratis, så man kan få prøvet lidt mere - uden at jeg skal betale om 14 dage - ligeledes sammenlignet med 123hjemmeside... Jeg tror klart, at jeg vil beholde det her lidt endnu - spørgsmålet er jo bare, hvad den optimale løsning er for dig? Det her dækker ihvertfald til fulde mit behov.
Gravatar #3 - zarko
11. mar. 2008 21:49
backup112.dk var jeg i erhvervspraktik hos, det kan jeg sige dig, det fungere!
Gravatar #4 - TullejR
11. mar. 2008 22:43
amazon s3. drop alt det uprofessionelle ugennemtænkte crap vi har i DK, s3 kan du sågar selv scripte op mod hvis du vil.

Men det er ikke gratis.. Det er de fleste andre nævnte sgu heller ikke.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login