mboost-dp1

God Flash website builder?


Gå til bund
Gravatar #1 - lajatang
10. maj 2010 20:29
Hej,

Findes der et godt relativt nyt templatebaseret program til at designe flash hjemmeside. Lidt a la a4 Desk og Trendyflash, bare lidt nyere?
Gravatar #3 - lajatang
10. maj 2010 21:52
Flash kan alt muligt vildt, men for en der ikke kender til flashprogrammering ville et program med templates være at foretrække. Jeg leder efter noget, hvor man er ude i noget drag and drop agtigt. Eller blot har 500 forskellige designs man så kan sætte sin egne farver, tekst, knap-design osv på. Det nærmeste jeg har fundet er FlashWebDesignPro, men der må da være andre?
Gravatar #4 - D_V
10. maj 2010 23:45
Kan sagtens give dig en lang rant med at man ikke bruger flash til at lave hjemmesider osv...

Meeen... den har vi jo hørt før, prøv eventuelt at tage et kig på www.wix.com noget online basere halløj. har aldrig prøvet det, men har da set navnet nok gange til jeg kan huske det.
Gravatar #5 - Slettet Bruger [3667399051]
11. maj 2010 05:55
wohoo, du fandt herind....
Gravatar #6 - lajatang
12. maj 2010 06:24
@ D_V - i know, fik også selvsamme rant af en programmør forleden. Samtidig, så kan det sgu set ok smart ud uden man har de vilde forudsætninger, så mange tak for bud. Jeg kigger på Wix.com

(y) @ Porren
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login