mboost-dp1

Downgrade til XP


Gå til bund
Gravatar #1 - Esquire
12. aug. 2008 01:46
Jeg har lige købt en FSC Amilo Xa 2528-12P, med præinstalleret vista (havde jeg ikke lige tænkt over) Ville gerne downgrade til XP problemet er bare der ikke er nogle drivere til XP.

Så, er det muligt at bruge vista drivere til xp eller skal jeg bare skynde mig væk inden der blir kastet ting efter mig? ^^
Hvis det ikke er muligt er der så nogen der har en "kom-godt-igang-guide" eller noget? ^^

P.S. Kan det virkelig passe at man ikke kan få en seperat cd med drivere tilsendt? (synes jeg har hørt noget om det engang, altså at man godt kunne) Er pisse irriterende at jeg skal bruge nogle elendige rescue-dvder...

Håber i kan hjælpe en newb ^^
Gravatar #2 - Jonasee
12. aug. 2008 05:38
tro ikke du kan brug vista driver til xp, men det kommer også anden på om du har 32 eller 64 bit vista.

Men jeg synes du skulle give vista et par uger inden du beslutter dig for af installer xp, du kunne blive gald for det.

ellers kig på producendens hjemme side (hardware producenden) og se om de har driver.
Gravatar #3 - Esquire
12. aug. 2008 07:16
Har en 32 bit og har selvfølgelig tjekket deres hjemmeside ^^
vil gerne give det en chance men hader (for at sige det pænt) alt det grafiske lort som jeg da pøver at deaktivere men der er stadig for meget efter min smag :P
Gravatar #4 - Mort
12. aug. 2008 10:46
Nej du kan ikke bruge Vista drivere til din XP. Du kan selvfølgelig godt være heldig at dem der har lavet hardwaren har lavet en driver installations pakker der virker til både XP og Vista men hvis det ikke står nogen steder så forvent at det ikke vil virke.
Gravatar #5 - Zombie Steve Jobs
15. aug. 2008 10:08
Du kan evt. tjekke tinyxp, de tests jeg har set påstår at driverne bare er super duper til alle bærbare.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login