mboost-dp1

Backup program søges


Gå til bund
Gravatar #1 - skovtrolden
20. maj 2008 15:36
Jeg søger et program der kan tage backup af filer der ligger på både NTFS- EXT3- og FAT32-partitioner.

Faktisk leder jeg efter (slags) to backup-programmer, et der kan lave en spejling af min HD (program 1) og et der kan tage backup af bestemte filer (program 2). Backup'en vil i begge tilfælde blive placeret på en ekstern harddisk.

Her kunne jeg selvfølgelig godt vælge Acronis True Image (som ifølge en hurtig Googlesøgning er toppen af poppen), men som fattig studerende leder jeg efter et eller flere programmer program der kan klare opgaven gratis.

Hvis programmet samtidigt er opensource eller bare fungerer til både Windows XP og Linux ville det være superfedt, men det er intet krav.


Har I nogle forslag?
Gravatar #2 - 3214N
20. maj 2008 16:48
Freeghost?
(prog.1)
Gravatar #3 - searchia
26. maj 2008 20:55
Gravatar #4 - skovtrolden
27. maj 2008 15:23
Program 1: Jeg har kigget lidt på ovenstående links, men ender nok med at falde for Partimage på live-cd'en System Recue CD, da det er opensource og cd'en alligevel indeholder en del fede programmer.

Dog leder jeg stadig efter kandidater til program 2...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login